SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ukryta prawda” wygrała z konkurencją. 57 mln z reklam

Drugi sezon formatu paradokumentalnego „Ukryta prawda” zapewnił TVN pozycję lidera wśród wszystkich widzów i drugie miejsce w grupie komercyjnej. Podniósł też widownię stacji względem ub.r. i przyniósł 57 mln zł z reklam.

„Ukryta prawda 2” nadawana była w TVN w dni powszednie o 18.00, począwszy od 3 września br. do 17 listopada br. Jej oglądalność wyniosła 2,41 mln widzów, co zapewniło stacji 20,70 proc. udziału w grupie 4+ i 20,16 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Serial poprawił wyniki stacji w porównaniu do analogicznego okresu ub.r., gdy TVN w paśmie między 18.00 a 19.00 miał 2,21 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 18,92 proc. i 17,84 proc. Wówczas kanał pokazywał serial „Prosto w serce” i „Detektywów”.

Druga edycja miała też więcej widzów niż pierwsza pokazywana wiosną br. o godz. 17.00, która gromadziła średnio 2,02 mln widzów przy udziale na poziomie 20,81 proc.

Największą widownię w jesiennej serii miał odcinek nadany 16 listopada br. Oglądało go 3,15 mln widzów, a jego udział wyniósł 23,62 proc. Wszystkie trzy topowe wydania przekroczyły granicę 3 mln oglądających.

W paśmie nadawania „Ukrytej prawdy” TVN zajął pozycję lidera w grupie wszystkich widzów. Drugie miejsce w tym paśmie należało do Polsatu, który emitował wówczas „Pierwszą miłość” i „Wydarzenia” i miał 18,93 proc. udziału. Trzecia była TVP1 („Klan”, „Wszystko przed nami”, „Galeria”; 17,21 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport”, „Pogoda”, „Jeden z dziesięciu”; 12,37 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN był wiceliderem za Polsatem, którego udział wyniósł 24,42 proc.

Wpływy reklamowe z odcinków drugiej serii wyniosły 56,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).


2. sezon "Ukrytej prawdy", Cezary Piwowarski/TVN

“Ukryta prawda” to format z gatunku scripted-docu, który w realistyczny sposób przedstawia historie z życia wzięte. Trzeci sezon programu produkowanego przez Constantin Entertainment trafi na antenę TVN wiosną 2013 roku.


Top 3 odcinki „Ukrytej prawdy 2”

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
16-11-20123 146 72723,62%25,09%
29-10-20123 024 28922,17%20,15%
12-11-20123 015 17823,13%23,40%


  Oglądalność formatu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN - Ukryta...2 405 67020,70%20,16%
Polsat2 200 29018,93%24,42%
TVP11 999 97017,21%12,44%
TVP21 437 92912,37%8,43%

Dołącz do dyskusji: „Ukryta prawda” wygrała z konkurencją. 57 mln z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sceptyk
Tylko dlaczego w niejakiej firmie trąbi się propagandowo, że PM to wciąż lider pasma???? "Ukryta" prawda predzej, czy później zawsze wyjdzie na jaw...
odpowiedź
User
Donald amber Bąk
Ukryta Prawda to program zrealizowana przez idiotów, dla idiotów, a jak wiemy w grupie widzów TVN typu "Okoń" takich nie brakuje
odpowiedź
User
Antysceptyk
Sceptyk przeczytaj artykuł jeszcze raz i zmien okulary na te do czytania, bo w tych co masz teraz na nosie nie widzisz dokładnie. Lider pasma jak widać jest różny w poszczególnych grupach. Komercyjna chyba najważniejsza? Sceptyk, do okulisty!
odpowiedź