UKE: TPSA lepiej realizuje usługi powszechnej
Telekomunikacja Polska (TPSA) w I połowie 2009 r. lepiej niż przedrokiem wywiązywała się z obowiązku wykonywania tzw. usługipowszechnej, poinformował Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE).TPSA nadal nie osiągnęła jednak wszystkich, wyznaczonych przezregulatora, wskaźników.
"Analiza wskaźników dostarczonych przez Telekomunikację PolskąSA za pierwsze półrocze 2009 r. wykazała, że spółka lepiej niż wubiegłym roku wywiązuje się z obowiązku świadczenia usługipowszechnej. Poprawiła się większość wskaźników dotyczących jakościusługi powszechnej. Natomiast TP nadal nie osiągnęła zakładanych naten rok wskaźników dotyczących czasu oczekiwania na przyłączenie dosieci i usunięcie uszkodzenia" - czytamy w komunikacie UKE.
Usługa powszechna to zestaw usług telekomunikacyjnych, jakiepowinny być dostępne wszystkim użytkownikom końcowym stacjonarnychpublicznych sieci telefonicznych na terytorium Polski, zzachowaniem wymaganej jakości i po przystępnej cenie.
Dołącz do dyskusji: UKE: TPSA lepiej realizuje usługi powszechnej