SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tymbark promowany jako "naturalny do posiłku"

Ruszyła kampania reklamowa soków Tymbark (Maspex), przygotowana przez Brainbox i Starcom.

Kampania promuje soki Tymbark w dużych, 2-litrowych opakowaniach. Spot pokazuje napój jako idealny w czasie rodzinnego obiadu, wieczoru z domową pizzą czy popołudnia z grillem.

Spot emitowany jest na około 60 ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych.

Tymbark wprowadził ostatnio na rynek trzy nowe napoje o wakacyjnych smakach: Pomarańcza-Ananas, Limonka-Ananas i Truskawka-Malina.

Kreację przygotowała agencja Brainbox, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Tymbark promowany jako "naturalny do posiłku"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl