Tymbark z Publicis reklamuje jesienne picie soków
Ruszyła kampania soków marki Tymbark (Grupa Maspex), w której autorem kreacji jest agencja Publicis Worldwide Poland.
Celem kampanii jest zachęcenie odbiorców do wyrabiania zdrowego nawyku picia soków. Kampania będzie realizowana w dwóch etapach: jesienią i zimą będzie towarzyszyć jej hasło „Pijesz owoc. Zdrowia porcję”, zaś w okresie wiosna-lato slogan zmieni treść na „Pijesz owoc. Pijesz porcję”.
Na potrzeby jesienno-zimowej odsłony kampanii agencja przygotowała serię spotów: trzydziestosekundowy, piętnastosekundowy i sześciosekundowy oraz krótkie formaty video przeznaczone do mediów społecznościowych.
Kampania wystartowała 14 listopada, a jej pierwsza, jesienno-zimowa odsłona potrwa do końca roku. Na wiosnę kampania powróci z drugą, bardziej wakacyjną wersją spotu.
Kreacje będą emitowane w telewizji, serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych.
Publicis Worldwide Poland odpowiada za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją wszystkich materiałów reklamowych. Kampania została przygotowana na rynek polski oraz kilka rynków zagranicznych.
Specjalnie z myślą o spotach powstał utwór muzyczny skomponowany przez braci Tymka i Kubę Bryndali. Reżyserię powierzono Łukaszowi Zabłockiemu, produkcją zajął się dział produkcji Grupy Maspex, a postprodukcją studio Vein. Za planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Starcom.
Prowadzone działania są wynikiem przetargu wygranego przez Publicis Worldwide Poland w czerwcu 2023 r. Agencja Publicis Worldwide realizuje kampanie dla Grupy Maspex i marki Tymbark od 2019 r.
Dołącz do dyskusji: Tymbark z Publicis reklamuje jesienne picie soków
Żartowałem - to jest szrot.