SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” najwięcej z reklam wśród magazynów, „Party” i „Pani” z najbardziej w górę (TOP10)

W kwietniu br. wśród magazynów najwyższy cennikowy wzrost wpływów z reklam zanotowały „Party”, „Pani” i „Wprost”. Mniej niż rok wcześniej zarobiły z kolei „Viva”, „Twój Styl” i „Polityka”.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w kwietniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez rabatów i autopromocji) były wyższe od tych w kwietniu ub.r. o 6,2 proc. i wyniosły nieco ponad 329 mln zł.

Faktyczne przychody mogły jednak zmaleć, ponieważ w pierwszym kwartale br. spadły o 14,7 proc. do 87 mln zł (według szacunków Starlinka - zobacz szczegóły), mimo że w ujęciu cennikowym zwiększyły się o 18,3 proc. (więcej na ten temat).

W kwietniu br. najwyższe wzrosty cennikowych przychodów reklamowych w skali roku zanotowały „Party”, „Pani” i „Wprost”. „Party” zarobiło 33,8 proc. więcej (10,3 mln zł), „Pani” - 26,5 proc. więcej (8,4 mln zł), a „Wprost” - o 19,2 proc. więcej (9,9 mln zł).

Reklamodawcy wydali więcej niż rok wcześniej także w „Newsweeku” (wzrost o 8 proc., do 8,9 mln zł), w „Tele Tygodniu” (wzrost o 6,5 proc., do 12,9 mln zł).

Mniej na reklamach zarobiły z kolei zajmujący pierwsze miejsce „Twój Styl”, a także „Viva”, „Polityka” i „Claudia”. Wpływy „Twojego Stylu” spadły o 6,7 proc, do 25,6 mln zł, „Vivy” - o 13,7 proc., do 12,6 mln zł, „Polityki” - o 5,2 proc., do 7,8 mln zł, a „Claudii” - o 6 proc., do 7,8 mln zł.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów

(bez autopromocji, dane Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

IV 2014

IV 2015

zmiana proc.

TWÓJ STYL

27 380 577 zł

25 555 773 zł

-6,7

TELE TYDZIEŃ

12 082 881 zł

12 871 550 zł

6,5

VIVA

14 596 255 zł

12 596 026 zł

-13,7

PARTY

7 664 575 zł

10 252 981 zł

33,8

WPROST

8 279 083 zł

9 867 000 zł

19,2

NEWSWEEK POLSKA

8 198 100 zł

8 853 500 zł

8

PANI

6 655 933 zł

8 420 680 zł

26,5

POLITYKA

8 272 900 zł

7 843 950 zł

-5,2

CLAUDIA

8 338 165 zł

7 838 829 zł

-6

GALA

B.D.

6 562 233 zł

B.D.

razem

309 684 223 zł

329 025 991 zł

6,2

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” najwięcej z reklam wśród magazynów, „Party” i „Pani” z najbardziej w górę (TOP10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Henryk
Może łaskawie napisalibyście co to znaczy "B.D." (przy Gali)????
odpowiedź
User
Roman
Może łaskawie napisalibyście co to znaczy "B.D." (przy Gali)????

Proszę się nie denerwować, to tylko skrót od Brak Danych - B.D.
odpowiedź