TVN inwestuje w Player.pl. Serwis współprodukuje serial w RPA
Player.pl wiosną wprowadzi do oferty wyprodukowany we współpracy z firmą z Republiki Południowej Afryki serial „Cape Town”. Poza tym pojawią się dwie mniejsze produkcje: „Lip Sync Battle. Ustawka” i „Lovestories”. TVN zamierza dalej inwestować w serwis i nie boi się Netflixa.
W środę 27 stycznia br. Player.pl zacznie emitować internetowy show „Lip Sync Battle Ustawka”. Gwiazdy (m.in. Ewa Farna, Patricia Kazadi, Julia Kuczyńska (Maffashion), Barbara Kurdej - Szatan, Edyta Herbuś, Marta Wierzbicka, Krystian Wieczorek, Sylwester Wardęga) rywalizować będą w nim poruszając ustami do odtwarzanej z playbacku piosenki. Gospodarzami „Lip Sync Battle Ustawka” będą Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski, towarzyszyć im będą youtuberzy znani jako Abstrachuje, którzy wprowadzą widzów za kulisy. Producentem wykonawczym formatu jest Golden Media Polska.
- Ten program ciężko byłoby pokazać na głównej antenie. Jest ostry, radykalny, bardzo prześmiewczy - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy Grupy TVN.
Wiosną do oferty Player.pl trafi też serial kryminalny „Cape Town”. Będzie to wyreżyserowana przez Petera Ladkani ekranizacja światowego bestelleru Deon Metera „Dead before dying”.
- Producenci poprzez agentów niemieckich zgłosili się do nas z propozycją wzięcia udziału w tej produkcji realizowanej w Republice Południowej Afryki - mówi Miszczak.
„Cape Town” opowiadać będzie o śledztwie toczącym się po spektakularnej serii zabójstw w RPA. W obsadzie znalazła się dwójka polskich aktorów: Marcin Dorociński i Irena Krol, którym partnerować będą m.in Mat Joubert czy Sanct Snook. Produkcja liczyć będzie sześć 56 minutowych odcinków.
Trzecią nowością Player.pl będzie docu-reality „Moje love story” będący zestawem krótkich filmów dokumentujących historie miłosne ludzi w różnym wieku. Autentyczne opowieści z całego kraju były zbierane przez twórców programu przez ostatnie miesiące. Za produkcję „Moje love story” odpowiada firma Rochstar.
Pełne sezony nowych produkcji własnych Player.pl będą dostępne od razu w ramach płatnej oferty serwisu, wprowadzonej w październiku ub.r. Natomiast co tydzień do oferty bezpłatnej trafiać będzie kolejny odcinek każdej z produkcji.
W tym roku TVN wyda na realizację formatów przeznaczonych do sieci więcej niż rok temu, ale Christian Anting, członek zarządu Grupy TVN, odpowiedzialny za dział online, nie ujawnia konkretnych liczb. Zapowiada on, że internauci mogli liczyć w 2016 roku na 7-10 oryginalnych produkcji serwisu.
TVN nie planuje natomiast, by treści z Player.pl pojawiły się w globalnym serwisie wideo na żądanie Netflix, który od stycznia br. jest dostępny dla Polaków.
- Nasza polityka zakłada zatrzymanie własnych produkcji w naszej ofercie - mówi Anting. Podkreśla on, że Netflix dopiero w Polsce wystartował i jego oferta dopiero się u nas rozwinie, zaś Player.pl wyróżniają zasoby skrojone na potrzeby polskiego widza.
Poza polskimi nowościami w Player.pl wiosną br. pojawi się 12 programów pochodzących z biblioteki Scripps Networks Interactive, amerykańskiego właściciela Grupy TVN. Oglądać będzie można też w nim wszystkie programy i seriale emitowane na antenie Grupy TVN i jego kanałów tematycznych.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w listopadzie ub.r. Player.pl miał 2,43 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 57,2 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: TVN inwestuje w Player.pl. Serwis współprodukuje serial w RPA