Triada i Sky Club reklamują letnie katalogi
Trwa outdoorowa kampania reklamująca katalogi Triady i Sky Clubu na przyszłoroczne lato. Akcję wspólnie z firmami przygotowała agencja GHO Studio.
Kampania Triady i Sky Clubu podkreśla atrakcyjne warunki oferty podróży na lato 2012. Akcja - rozpoczęta z końcem listopada, a zaplanowana do końca grudnia – obejmuje 800 billboardów (po 400 z ofertą każdej z firm) przy najczęściej uczęszczanych drogach w całym kraju, a także w największych miastach (m.in. Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy , Łodzi, Wrocławiu i Szczecinie). Ponadto przez 5 dni reklamy będą wyświetlane na infoscreenach w warszawskim metrze.
Kreację kampanii Triady przygotowało GHO Studio, natomiast grafikę reklamy Sky Club firma ta opracowała we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Triada i Sky Club reklamują letnie katalogi