„To jest HIT?!” w Wirtualnej Polsce
W serwisie WP kobieta (Grupa Wirtualna Polska) zadebiutował program „To jest HIT?!”. Jego formuła to krótkie filmy z testami popularnych trików modowych i urodowych. Autorka Aleksandra Hangel oceni zabiegi na włosy, ciało i twarz, podejmie wyzwania modowe, przyjrzy się gorącym nowościom, które są hitami w sieci.
W pierwszym odcinku prowadząca Aleksandra Hangel prezentuje test trików na fryzury z zastosowaniem klamerki w stylu lat 90. odcinki będą pojawiać się co dwa tygodnie.W każdym z nich przedstawione zostaną inne testy modowo-urodowe z podsumowaniem i oceną ich „hitowości”. Wszystko, jak zapowiada WP, z dużą dozą humoru, dystansu do siebie, w ciałopozytywnym tonie i z takimi też refleksjami.
„Jestem wzruszona, ponieważ to pierwszy program wyprodukowany na tak dużą skalę, którego mam przyjemność być prowadzącą. Cała koncepcja narodziła się z myślą o Polkach, które nie mają przestrzeni na to, by testować tak ogromną liczbę trików, jaka zalewa codziennie sieć. I to zwłaszcza do nich kieruję ten program, żeby mogły zaoszczędzony czas wykorzystać na to, co najważniejsze – relację z samą sobą i bliskimi” – mówi Aleksandra Hangel, dziennikarka WP kobieta.
Pierwszy odcinek wyemitowano 11 stycznia.
Według badania Mediapanel, w grudniu ub.r. strona główna Wp.pl przyciągnęła 8,72 mln internautów (co dało 29,39 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 56 minut i 27 sekund.
Dołącz do dyskusji: „To jest HIT?!” w Wirtualnej Polsce