Tinder notuje ponad 1,8 miliona płatnych użytkowników, ale spada liczba nowych subskrybentów
W I kwartale 2017 roku aplikacja randkowa Tinder zanotowała wzrost płatnych użytkowników o 227 tysięcy. W rezultacie liczba subskrybentów Tindera przekroczyła 1,8 miliona, choć tempo przyrostu nowych odbiorców aplikacji zwalnia od kilku kwartałów.
Dane dotyczące Tindera – mobilnej aplikacji pozwalającej na umawianie się na randki przez użytkowników internetu pojawiły się w raporcie finansowym opublikowanym przez Match Group, właściciela Tindera, który jest także operatorem kilku innych internetowych platform randkowych (OkCupid, PlentyOfFish i Match.com).
Z danych podanych przez Match Group wynika, że biznes związany z rankami online rozwija się pomyślnie. W I kwartale br. firma zanotowała przychody w wysokości 299 mln dol., co oznacza wzrost rok do roku o 15 proc. i o 5 mln dol. więcej niż w ostatnim kwartale ub.r.
Korzystanie przedstawiają się też wyniki Match Group po stronie zysków. W raportowanym okresie firma osiągnęła wskaźnik EBITDA (zysk przed opodatkowaniem) w wysokości 86 mln dol. – o 28 proc. więcej niż rok wcześniej.
Match Group podkreśla, że jednym z filarów działalności firmy jest znana w międzynarodowej społeczności internetowej aplikacja Tinder obecna na rynku od 2012 r.
Zgodnie z raportem liczba użytkowników Tindera płacących subskrypcję przekracza obecnie 1,85 mln i ciągle rośnie, choć tempo tego wzrostu spada w kolejnych okresach rozliczeniowych. W I kwartale br. przybyło 227 tys. subskrybentów, podczas gdy w poprzednich kwartałach było to 245 i 265 tys.
Aplikacja Tinder jest popularna w najchętniej odwiedzanych sklepach internetowych z oprogramowaniem mobilnym. Tinder jest 2. najchętniej instalowaną aplikacją spoza segmentu gier w App Store oraz Google Play.
W Polsce w ub.r. z Tindera korzystało 3,2 proc. internautów, 42 proc. z nich pozostaje w związku, a 30 proc. ma dziecko.
Dołącz do dyskusji: Tinder notuje ponad 1,8 miliona płatnych użytkowników, ale spada liczba nowych subskrybentów