„The Voice of Poland” zyskał 430 tys. widzów. TVP2 przegrywa tylko z TVN
Szóstą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,03 mln osób, o 430 tys. widzów więcej niż śledziło nadawaną rok wcześniej piątą serię. TVP2 w czasie emisji show jest wiceliderem rynku.
„The Voice of Poland 6” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, począwszy od 5 września br. Po trzech tygodniach emisji średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 2,03 mln osób, co przełożyło się na 14,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownią cieszył się szósty odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2,44 mln oglądających. Warto dodać, że wszystkie topowe odcinki, to emisje z godz. 21.10.
Trzy topowe odcinki
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
19-09-2015 | 21:12:54 | 2 443 322 | 17,01% |
12-09-2015 | 21:10:49 | 2 386 296 | 16,63% |
05-09-2015 | 21:14:14 | 2 124 880 | 14,49% |
Dla porównania, piątą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało po trzech odcinkach średnio 1,6 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 11,15 proc. i 10,41 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 430 tys. widzów.
W czasie nadawania szóstej edycji „The Voice of Poland” TVP2 jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 17,06 proc., emitujący wówczas „Mam talent!” i filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (filmy animowane i początek programu „Twoja twarz brzmi znajomo”; 13,74 proc.), a czwarta - TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Komisarz Alex” i filmy fabularne; 11,54 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka przegrywa walkę o widza z Polsatem i TVN. Gorzej od niej wypada tylko Jedynka.
Oglądalność „The Voice of Poland” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 2 469 375 | 17,06% | 17,52% |
TVP2 - The Voice of Poland 6 | 2 027 417 | 14,01% | 14,69% |
Polsat | 1 988 932 | 13,74% | 18,45% |
TVP1 | 1 669 665 | 11,54% | 7,31% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP2 w rynku wyniósł 7,16 proc.
Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” zyskał 430 tys. widzów. TVP2 przegrywa tylko z TVN