SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice of Poland” zyskał 430 tys. widzów. TVP2 przegrywa tylko z TVN

Szóstą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,03 mln osób, o 430 tys. widzów więcej niż śledziło nadawaną rok wcześniej piątą serię. TVP2 w czasie emisji show jest wiceliderem rynku.

„The Voice of Poland 6” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, począwszy od 5 września br. Po trzech tygodniach emisji średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 2,03 mln osób, co przełożyło się na 14,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownią cieszył się szósty odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2,44 mln oglądających. Warto dodać, że wszystkie topowe odcinki, to emisje z godz. 21.10.

Trzy topowe odcinki

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

19-09-2015

21:12:54

2 443 322

17,01%

12-09-2015

21:10:49

2 386 296

16,63%

05-09-2015

21:14:14

2 124 880

14,49%

Dla porównania, piątą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało po trzech odcinkach średnio 1,6 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 11,15 proc. i 10,41 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 430 tys. widzów.

W czasie nadawania szóstej edycji „The Voice of Poland” TVP2 jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 17,06 proc., emitujący wówczas „Mam talent!” i filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (filmy animowane i początek programu „Twoja twarz brzmi znajomo”; 13,74 proc.), a czwarta - TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Komisarz Alex” i filmy fabularne; 11,54 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka przegrywa walkę o widza z Polsatem i TVN. Gorzej od niej wypada tylko Jedynka.

Oglądalność „The Voice of Poland” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

2 469 375

17,06%

17,52%

TVP2 - The Voice of Poland 6

2 027 417

14,01%

14,69%

Polsat

1 988 932

13,74%

18,45%

TVP1

1 669 665

11,54%

7,31%

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP2 w rynku wyniósł 7,16 proc.

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland” zyskał 430 tys. widzów. TVP2 przegrywa tylko z TVN

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam023
Osobiście kompletnie nie pojmuję fenomenu The Voice, który pojawił się w ogromnej liczbie krajów. Najlepsze nie wypromował jakiegoś naprawdę genialnego uczestnika, który np byłby znany u nas, a wygrał program w USA czy w Wielkiej Brytanii...
odpowiedź
User
Staszek
Niedługo w tym paśmie pojawi się Superdzieciak. Będzie straszna rywalizacja.
odpowiedź
User
Kyne
Osobiście kompletnie nie pojmuję fenomenu The Voice, który pojawił się w ogromnej liczbie krajów. Najlepsze nie wypromował jakiegoś naprawdę genialnego uczestnika, który np byłby znany u nas, a wygrał program w USA czy w Wielkiej Brytanii...

Osobiście kompletnie nie pojmuję fenomenu The Voice, który pojawił się w ogromnej liczbie krajów. Najlepsze nie wypromował jakiegoś naprawdę genialnego uczestnika, który np byłby znany u nas, a wygrał program w USA czy w Wielkiej Brytanii...
odpowiedź