The Huffington Post najaktywniejszy wśród mediów na Facebooku, a BBC na Twitterze
Internetowy serwis The Huffington Post oraz stacja telewizyjna BBC to marki mediowe, które w 2014 r. najskuteczniej przyciągały odbiorców na Facebooku i Twitterze - wynika z rankingu firmy analitycznej The Whip.
The Whip zajmuje się analizowaniem branży social media i aktywnością marek na platformach społecznościowych. W oparciu o śledzenie danych dotyczących tego, jak często konkretni wydawcy umieszczali swoje posty na Facebooku i Twitterze oraz stopnia zaangażowania odbiorców w publikowane treści powstał ranking dotyczący 2014 r.
Okazuje się, że w zestawieniu dotyczącym Facebooka na pierwszym miejscu znalazł się serwis „The Huffington Post”. W komentarzu The Whip podkreśla, że serwis za pomocą Facebooka skutecznie wypromował w 2014 r. swoją platformę blogową przyciągając do niej nowych czytelników. Jeden z najbardziej popularnych materiałów został udostępniony ponad 300 tys. razy przez użytkowników Facebooka.
Na kolejnych dwóch miejscach za „The Huffington Post” znalazł się serwis BuzzFeed, który wyprzedził stację telewizyjną Fox News. Ta ostatnia obecnie angażuje na swoim profilu na Facebooku ponad 24 mln użytkowników.
Drugi z rankingów przygotowanych przez The Whip jest wynikiem oceny aktywności wydawców w serwisie Twitter. Tutaj najlepsza okazała się brytyjska stacja BBC. W podsumowaniu podkreślono, że należące do wydawcy konto BBC Breaking News śledzi obecnie ponad 12,5 mln użytkowników Twittera, i stanowi ono przykład nowego standardu dostarczania na żywo informacji za pomocą platformy społecznościowej. BBC wyprzedziła serwis „Mashable”, który znalazł się na drugim miejscu zestawienia, oraz amerykański dziennik „The New York Times”.
The Whip wskazał także najlepszych nowych wydawców, którzy rozpoczęli promowanie swoich treści na Facebooku i Twitterze. Wśród wyróżnionych znaleźli się „PlayBuzz”, „Vox” oraz „India Times”.
Dołącz do dyskusji: The Huffington Post najaktywniejszy wśród mediów na Facebooku, a BBC na Twitterze