„Szkło kontaktowe” zyskało 72 tys. widzów, a „W tyle wizji” - 6 tys.
Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” jesienią śledziło średnio 690 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami 521 tys. osób. „W tyle wizji ekstra” oglądało z kolei 518 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 września do 14 grudnia 2020 roku wyniosła 690 tys. osób, co przełożyło się na 6,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.
Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 zyskał 72 tys. widzów. Wówczas oglądało go 618 tys. osób (4,21 proc. udziału).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
521 tys. widzów „W tyle wizji”
TVP Info niemal w tym samym paśmie (o 21.50; również codziennie) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. Audycję ogląda średnio 521 tys. widzów, a jej udział plasuje się na poziomie 4,31 proc.
Rok wcześniej „W tyle wizji” (program wówczas nadawany był w dni powszednie) śledziło 515 tys. widzów przy udziale wynoszącym 4,21 proc. Widownia programu wzrosła o 6 tys. osób.
Porównywalne wyniki do „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30. Średnia widownia audycji w analizowanym okresie wyniosła 518 tys. osób, a udział ukształtował się na poziomie 5,18 proc. (przed rokiem było to o 13 tys. widzów mniej).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem magazyn „Szkło kontaktowe” w okresie od 1 września do 14 grudnia br. miał 89 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 35 tys. oglądających).
„W tyle wizji” w tym ujęciu śledziło 59 tys. osób (spadek o 7 tys.), a - „W tyle wizji ekstra” - 59 tys. osób (w dół o 5 tys.).
Wyniki dla grupy 16-59.
Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w tym roku wyemitowane zostało 9 listopada - obejrzało je 1,04 mln widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 9 grudnia, kiedy audycję śledziło 892 tys. oglądających, a „W tyle wizji ekstra” - 9 grudnia (829 tys. osób).
„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski, Katarzyna Kasia, Katarzyna Kwiatkowska, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk, Tomasz Jachimek i Szymon Jachimek.
Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku, który komentuje bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.
Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” zyskało 72 tys. widzów, a „W tyle wizji” - 6 tys.
https://man-r20.com/
https://man-r20.com/