SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkło kontaktowe” zyskało 72 tys. widzów, a „W tyle wizji” - 6 tys.

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” jesienią śledziło średnio 690 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami 521 tys. osób. „W tyle wizji ekstra” oglądało z kolei 518 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 września do 14 grudnia 2020 roku wyniosła 690 tys. osób, co przełożyło się na 6,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 zyskał 72 tys. widzów. Wówczas oglądało go 618 tys. osób (4,21 proc. udziału).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

521 tys. widzów „W tyle wizji”

TVP Info niemal w tym samym paśmie (o 21.50; również codziennie) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. Audycję ogląda średnio 521 tys. widzów, a jej udział plasuje się na poziomie 4,31 proc.

Rok wcześniej „W tyle wizji” (program wówczas nadawany był w dni powszednie) śledziło 515 tys. widzów przy udziale wynoszącym 4,21 proc. Widownia programu wzrosła o 6 tys. osób.

Porównywalne wyniki do „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30. Średnia widownia audycji w analizowanym okresie wyniosła 518 tys. osób, a udział ukształtował się na poziomie 5,18 proc. (przed rokiem było to o 13 tys. widzów mniej).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem magazyn „Szkło kontaktowe” w okresie od 1 września do 14 grudnia br. miał 89 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 35 tys. oglądających).

„W tyle wizji” w tym ujęciu śledziło 59 tys. osób (spadek o 7 tys.), a - „W tyle wizji ekstra” - 59 tys. osób (w dół o 5 tys.).

Wyniki dla grupy 16-59.

Najpopularniejsze wydanie „Szkła kontaktowego” w tym roku wyemitowane zostało 9 listopada - obejrzało je 1,04 mln widzów. Z kolei „W tyle wizji” największym zainteresowaniem cieszyło się 9 grudnia, kiedy audycję śledziło 892 tys. oglądających, a „W tyle wizji ekstra” - 9 grudnia (829 tys. osób).

„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski, Katarzyna Kasia, Katarzyna Kwiatkowska, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk, Tomasz Jachimek i Szymon Jachimek.

Twórcą „Szkła kontaktowego” jest Grzegorz Miecugow, który zmarł 26 sierpnia 2017 roku po ciężkiej chorobie.

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany od kwietnia 2016 roku, który komentuje bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 4,47 proc., a TVP Info - 3,65 proc.

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” zyskało 72 tys. widzów, a „W tyle wizji” - 6 tys.

56 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ChasebinlyQR
XYZ 壯陽藥春藥專賣店 大量購買有優惠

https://man-r20.com/
odpowiedź
User
ChasebinlyQR
XYZ 壯陽藥春藥專賣店 大量購買有優惠

https://man-r20.com/
odpowiedź
User
3cityBOY
Niech wraca Ziemkiewicz, Warzecha i może ktoś nowy, młodszy i w Tyle Wizji od razu przeskoczy szkło.
odpowiedź