Suzuki rusza z pierwszą polską kampanią "Suzuki Show. Czas hybryd" (wideo)
Suzuki Ignis Hybrid i Suzuki Swift Hybrid to modele aut reklamowane w pierwszej polskiej kampanii reklamowej samochodów Suzuki. Za jej realizację odpowiadają agencje Communication Unlimited i Value Media (GroupOne).
Kampania pod nazwą „Suzuki Show. Czas hybryd” obejmuje emisję spotów w TVN, TVP i Polsacie oraz ich kanałach tematycznych, a także jest wyświetlana w kinach Helios.
Składają się na nią spoty reklamowe oraz motoryzacyjne show, którego odcinki są dostępne online. Tym razem ambasadorowie marki dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarek Maznas, opowiadają o zaletach Suzuki Ignis Hybrid i Suzuki Swift Hybrid, sprawdzając je w mieście i w terenie.
Nazwa konceptu reklamowego „Suzuki Show” nawiązuje do nowoczesnych programów telewizyjnych, formatów rozrywkowych, które ze specjalną oprawą, ale przede wszystkim udziałem gwiazd, gwarantują dobrą zabawę. Rafał Jemielita i Jarosław Maznas są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzeni osobowościami telewizyjnymi, które w sposób przystępny, zrozumiały, ale i humorystyczny opowiadają o samochodach.
„Suzuki Show” to pierwsza polska kampania marki Suzuki w Polsce. Communication Unlimited w ramach strategii marki realizuje dla Suzuki kampanie w TV, prasie, internecie i radiu oraz działania out doorowe. Odpowiada za obsługę marki w mediach społecznościowych oraz obsługę sieci dealerskiej w zakresie komunikacji.
Za produkcję spotów odpowiada Selfish3, a za zakup mediów Value Media.
Dołącz do dyskusji: Suzuki rusza z pierwszą polską kampanią "Suzuki Show. Czas hybryd" (wideo)