Startuje kolejny etap telewizyjnej kampanii Jupik Aqua (wideo)
W telewizji rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej wody smakowej Jupik Aqua (Hoop Polska). Akcja, wykorzystująca animowany spot, jest skierowana do dzieci.
Startująca w telewizji kampania reklamowa wody smakowej Jupik Aqua pokazuje animowane postacie z bajkowego świata tej marki. Bohaterowie o imionach Jupik, Camelia, Reset i Walker zachęcają dzieci do aktywnego spędzania czasu, i ugaszenia pragnienia wodą Jupik Aqua. Akcja promująca produkt, który pojawił się w sprzedaży rok temu, jest skierowana do dzieci między 7 a 12 rokiem życia. Jej poprzedni etap był prowadzony w kwietniu.
Spot reklamujący Jupik Aqua jest emitowany przy programach dla
dzieci, bajkach i filmach familijnych w stacjach ogólnodostępnych
(TVP, TVN i Polsat) oraz w całych ramówkach dziecięcych stacji
tematycznych (Cartoon Network, Jetix, Zig Zap, Mini Mini). Kreację
kampanii - zaplanowanej do 12 lipca - przygotowała agencja
reklamowa PND Futura, natomiast planowaniem i
zakupem mediów zajął się dom mediowy
Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Startuje kolejny etap telewizyjnej kampanii Jupik Aqua (wideo)