Starcom przejmuje od Optimum Media OMD obsługę Grupy Lotos
Starcom wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Grupy Lotos. Poprzednio zajmował się tym Optimum Media OMD.
W przetargu na obsługę budżetu mediowego Grupy Lotos oprócz Starcomu brały udział dwa domy mediowe. Kilkuetapowa procedura była audytowana.
– Zadaniem wszystkich uczestników przetargu było przedstawienie strategii mediowej dla marki Lotos w trzech wymiarach: korporacyjnym, olejowym i paliwowym – opisuje Anna Goliszewska, kierująca w koncernie biurem zarządzania marką. – Oferta Starcomu została najlepiej oceniona zarówno pod względem zaprezentowanej strategii jak i kosztów zakupu mediów – dodaje.
Starcom będzie zajmował się na potrzeby Grupy Lotos – w tym spółek Lotos Paliwa i Lotos Oil – planowaniem i zakupem wszystkich mediów.
Dołącz do dyskusji: Starcom przejmuje od Optimum Media OMD obsługę Grupy Lotos