SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Śpiewające sztućce reklamują afrykasy Łowicza (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa afrykańskich sosów gotowych marki Łowicz. Akcję – obejmującą telewizję i punkty sprzedaży – przygotowały agencja reklamowa DDB i dom mediowy MediaCom.

Rozpoczęta właśnie kampania sosów gotowych marki Łowicz reklamuje ich dwa nowe warianty – afrykasy o egzotycznych, afrykańskich smakach. Przekaz opiera się na wizerunku radosnej rodziny i śpiewających sztućców. Celem kampanii jest jednocześnie odświeżenie wizerunku całej kategorii sosów gotowych Łowicza.



 

Akcja obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne z pakietu At Media) oraz punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Dołącz do dyskusji: Śpiewające sztućce reklamują afrykasy Łowicza (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl