SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Maspex reklamuje nowość w ofercie marki Łowicz

Od początku października rusza kampania „Nie wygląda jak typowe ciacho, ale liczy się wnętrze” nowego produktu marki Łowicz z Grupy Maspex. Odpowiadają za nią agencje  Punchline Agency i Filmokracja.

Nowość produktowa w ofercie marki Łowicz to deser owocowo-ryżowy w formie wygodnej saszetki o smaku szarlotki, sernika lub tarty porzeczkowej. To zupełnie nowa kategoria wśród przekąsek.

Bohaterami kampanii są trzy „nietypowe ciacha”, które “okazują się mieć bogate wnętrze”.

Na kampanię składają się trzy spoty wideo, które będzie można zobaczyć w TV (1 spot) oraz w digitalu (wszystkie spoty), a także kampania outdoorowa (citylighty) oraz displayowa (m.in. Tinder).

 

 

 

 

 

Za kreację odpowiedzialna jest Punchline Agency, a spoty w reżyserii Filipa Załuski wyprodukowała Filmokracja.

 

Dołącz do dyskusji: Maspex reklamuje nowość w ofercie marki Łowicz

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Ni kupuję produktów Maspex odkąd odchudzili opakowania makaronu o 100 g.
odpowiedź
User
dramat
Straszne, szowinistyczne i po prostu straszne. Punchline, dlaczego?
odpowiedź
User
Aj
Seksizm ma różne formy, w obecnych czasach bazowanie na takich skojarzeniach to jednak paździerz i źle świadczy o agencji / kliencie
odpowiedź