Social Media Now zaczyna obsługę Jana Niezbędnego i Browaru Fortuna
Agencja Social Media Now pozyskała do współpracy dwie nowe marki. Zajmie się obsługą produktów Jan Niezbędny (produkowanych przez Sarantis Polska) i Browaru Fortuna w mediach społecznościowych.
Agencja Social Media Now odpowiada za prowadzenie komunikacji marek Browar Fortuna oraz Browar w Grodzisku na Facebooku oraz Instagramie. W zakresie zadań agencji jest również prowadzenie zasięgowych kampanii reklamowych oraz budowanie społeczności na obu profilach Social Media Now odpowiada także za przygotowywanie materiału zdjęciowego wykorzystywanego w kampaniach i komunikacji bieżącej.
W przypadku współpracy z Sarantis Polska, do zadań agencji należy prowadzenie komunikacji na Facebooku oraz Instagramie wraz z przeprowadzaniem stałych kampanii reklamowych oraz kampanii wdrożeniowych nowych produktów marki Jan Niezbędny. Poza stałą obsługą social media, Social Media Now będzie odpowiedzialne za akcje digitalowe promujące wybrane produkty z portfolio Jana Niezbędnego.
Agencja zaproponowała ciekawy koncept strategii na Instagramie, który opiera się na prowadzeniu komunikacji w pierwszej osobie. Między innymi ten pomysł zadecydował o wyborze Social Media Now.
Agencja nie podaje, na jak długo zawarto umowy o współpracy z obydwoma markami.
Dołącz do dyskusji: Social Media Now zaczyna obsługę Jana Niezbędnego i Browaru Fortuna