K2 Precise wygrywa przetarg mediowy marki Jan Niezbędny
K2 Precise (Grupa K2) wygrała przetarg na kolejną kampanię Jana Niezbędnego (Sarantis). Agencja zrealizowała działania, które obejmowały kampanię telewizyjną oraz digitalową.
Agencja wygrała przetarg, pokonując dotychczasowy, wieloletni dom mediowy klienta, Wavemaker. Rok wcześniej, również po wygranym przetargu, K2 Precise zajmowała się planowaniem i zakupem mediów w digitalu, a w obecnej kampanii do prowadzonych działań doszedł również obszar telewizyjny (planowanie i zakup).
K2 Precise dla marki Jan Niezbędny
– Wybraliśmy K2 Precise ze względu na kreatywne i nieszablonowe podejście oraz doskonałą odpowiedź na nasze potrzeby określone w założeniach kampanii. Doceniamy w kampanii jej stały monitoring i maksymalizowanie parametrów, które przyniosło wyniki znacznie wyższe od zakładanych – mówi Bartek Szakiewicz, marketing manager w Sarantis Polska.
- Staramy się, żeby nasze podejście zarówno na etapie przetargów, jak i obsługi klientów, budowało długoletnie, partnerskie i jednocześnie biznesowe relacje, dlatego cieszymy się z okazanego nam ponownie zaufania i rozszerzenia współpracy. Czujemy się silnym zespołem zarówno w digitalu, jak również w kampaniach telewizyjnych – podkreśla Marta Kubik, head of new business K2 Precise.
W komunikacji wykorzystano spoty z Marcinem Pękałło. Za koncept kreatywny kampanii odpowiadała agencja Grey.
Marka Jan Niezbędny, obecna na rynku od 2000 roku, obejmuje produkty gospodarstwa domowego w kilkunastu kategoriach. Są to m.in. deski do prasowania, suszarki do bielizny worki na śmieci, folie aluminiowe i do żywności, produkty śniadaniowe, do pieczenia i gotowania, naczynia jednorazowe, mopy, ścierki, zmywaki i rękawice.
Dołącz do dyskusji: K2 Precise wygrywa przetarg mediowy marki Jan Niezbędny