SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sery Serenada po rebrandingu

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek wprowadziła nowe opakowania serów Serenada. Za rebranding odpowiada agencja Heads Advertising.

Prace nad nowymi opakowaniami trwały pięć miesięcy. Ich wybór podparto badaniami jakościowymi oraz ilościowymi.

Zmianie poddano wszystkie opakowania produktów z oferty marki – serów w blokach i plastrowanych oraz w paczkach typu struna. Dodatkowo stworzono od podstaw identyfikację wizualną dla czterech nowych wariantów smakowych.

- W trakcie prac największą trudnością było ujęcie elementów dyktowanych trendami, nie tracąc przy tym wyraźnego charakteru marki Serenada, przejawiającego się bardzo silnym kodem kolorystycznym - mówi Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR w Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

W projektach znacznie zmniejszono przezroczyste okienko na rzecz większej i wyraźniejszej nazwy sera oraz zdjęć z propozycją podania.

Za nadzór nad badaniami oraz nową szatę graficzną odpowiada krakowska agencja Heads Advertising, która od października 2017 prowadzi działania dwóch marek z portfolio Spomleku – Serenady i Skarbów Serowara.

Dołącz do dyskusji: Sery Serenada po rebrandingu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
amman
Może ja się nie znam, ale to chyba nie jest rebranding...
odpowiedź
User
js
Mam ochote wyrzucić komputer przez okno jak słyszę i widzę reklamę z tymi wrzeszczącymi dziećmi. Na tvn player katują mnie nią non stop i wyląduje chyba u psychiatry jak nie przestaną jej emitować. Już dawno żadna reklama tak mnie nie irytowała jak ten syf. Ktoś kto ją wymyślił oraz ten kto to zatwierdził mają nierówno pod sufitem,żeby tak ludzi wkurzać i jeszcze brać za to pieniądze-żenada.
odpowiedź