Muczące krowy w reklamie marki Serenada (wideo)
Spomlek rozpoczął kampanię promującą sery Serenada Ser, w której informuje o tym, że produkt został doceniony znakiem Jakość Tradycja, jako wyróżniający się najwyższa jakością i dbałością o tradycję. Za kampanię odpowiada agencja BeDigital.
Osią komunikacji nowej kampanii jest spot telewizyjny, w którym marka oddała głos samej naturze - za pośrednictwem muczących krów przekazuje informacje o wyróżnieniu m.in. dla sera Salami Serenada.
Kampania opiera się na telewizji (stacje TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN a także stacje tematyczne), ale wiele działań będzie można śledzić również w digitalu, gdzie materiały wideo promowane będą w serwisach VOD oraz YouTube.
Oprócz rynku polskiego, materiały pojawią się też w Czechach.
Za koncepcje kreatywną, produkcję spotów oraz planowanie i zakup mediów, odpowiada krakowska agencja reklamowo-mediowa BeDigital.
Dołącz do dyskusji: Muczące krowy w reklamie marki Serenada (wideo)