„Sekret dobrej kuchni” reklamuje Majonez Kielecki (wideo)
W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze zaczęła się kampania reklamowa Majonezu Kieleckiego (WSP „Społem”). Akcję przygotowała agencja Optima Marketing Group.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/majonezkielecki-655.png)
Kampania Majonezu Kieleckiego podkreśla jego unikalny smak, polskie pochodzenie oraz bogatą historię. Reklamy informują też, że produkt otrzymał od Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego znak „Jakość Tradycja”.
Akcja reklamowa potrwa do Wielkanocy. Obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN), internet (m.in. serwisy kulinarne, poradnikowe i lifestylowe), prasę (pisma branżowe i konsumenckie), outdoor (nośniki wielkoformatowe w wybranych miastach) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Kreacją i produkcją reklam zajęła się firma Optima Marketing Group. Spot wyreżyserował Bartosz Dombrowski.
Dołącz do dyskusji: „Sekret dobrej kuchni” reklamuje Majonez Kielecki (wideo)