SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Producent Majonezu Kieleckiego szuka agencji do obsługi w social mediach

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "Społem", producent m.in. Majonezu Kieleckiego wybiera agencję do obsługi jej działań promocyjnych w mediach społecznościowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

WSP "Społem" zaprasza agencje do składania ofert na działania promocyjne w social mediach. Mają to być m.in. aktywności o charakterze lokowania produktu.

Między 6 marca a 8 kwietnia 2023 roku, czyli w okolicach świąt wielkanocnych ma być promowany Majonez Kielecki. Tutaj działania mają być prowadzone na YouTube (wideoblogi), Instagramie i TikToku. Budżet tych działań to 100 tys. zł netto.

W okresie od 1 czerwca do 30 czerwca 2023 roku promowana będzie Musztarda Kielecka. Również akcje będą prowadzone na YouTube, Instagramie i TikToku, a ich budżet to 50 tys. zł.

We wrześniu w tych samych mediach społecznościowych wrócą działania promocyjne Majonezu Kieleckiego (roślinny, lekki, z oliwkami, wersja klasyczna w op. plastikowym), ale budżet na nie wyniesie już tylko 50 tys. zł. Marka ta, tym razem w wersji w opakowaniach szklanych wróci z reklamą do mediów społecznościowych na początku grudnia 2023 roku i będzie wspierana tam do Bożego Narodzenia. Budżet w tym przypadku to 100 tys. zł.

WSP "Społem" chce zaangażowania do aktywności influencera.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: ogólna ocena koncepcji oraz strategii mediowej (30 proc.) oraz zasięg i efektywność prowadzonych działań (70 proc.).

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 20 grudnia br.

Dołącz do dyskusji: Producent Majonezu Kieleckiego szuka agencji do obsługi w social mediach

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Widzę, że z FB się wszyscy wypisują.
0 0
odpowiedź
User
przeczytali bez zrozumienia
Widzę, że z FB się wszyscy wypisują.

Bo to tak naprawdę przetarg na influencerów. a na FB ich ze świecą szukać.
0 0
odpowiedź