„Scooby - Doo!” nowym liderem miesięczników dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 54 proc. w dół
W sierpniu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansował magazyn „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada) w sierpniu 2014 roku wyniosła 55 250 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. była wyższa o 15,19 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W sierpniu 2013 roku tytuł ten był trzeci.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajął miesięcznik „Lego. Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 54 356 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska), który rok wcześniej był liderem. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 54 034 egz., po spadku o 8,74 proc.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 54,01 proc. do 42 681 egz. - pochwalić się mogła „Księżniczka” (Egmont Polska), która awansowała z miejsca dziewiątego na piąte.
Natomiast najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska), który spadł z pozycji piątej na dwunastą - ostatnią. Jego wynik sprzedażowy w sierpniu br. zmniejszył się bowiem o 54,41 proc. do 17 058 egz.
ZKDP | sierpień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Scooby - Doo! | 74 969 | 55 750 | 55 250 | 79 958 | 47 963 | 47 963 |
Lego. Legends of Chima | 59 875 | 54 856 | 54 356 | - | - | - |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 70 000 | 54 034 | 54 034 | 75 000 | 59 209 | 59 209 |
Mój Kucyk Pony | 55 000 | 43 899 | 43 899 | 52 000 | 36 359 | 36 359 |
Księżniczka | 53 000 | 42 681 | 42 681 | 54 000 | 27 713 | 27 713 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 60 000 | 42 272 | 42 272 | - | - | - |
Świnka Peppa Magazyn | 44 976 | 28 978 | 28 478 | 42 957 | 28 156 | 28 156 |
Monster High | 57 580 | 26 697 | 26 697 | 70 845 | 58 071 | 58 071 |
Magazyn Mia and Me | 44 976 | 26 593 | 26 593 | - | - | - |
Auta | 43 000 | 23 032 | 23 032 | 50 000 | 38 073 | 38 073 |
Winx Club | 49 560 | 18 728 | 18 728 | 44 985 | 33 361 | 33 361 |
Kubuś i Przyjaciele | 43 000 | 17 058 | 17 058 | 50 000 | 37 412 | 37 412 |
W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 12,55 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Lego. Legends of Chima”. Z kolei również i tutaj najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele” - było to 40,91 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | sierpień | lipiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Scooby - Doo! | 74 969 | 55 750 | 55 250 | 74 962 | 53 864 | 53 384 |
Lego. Legends of Chima | 59 875 | 54 856 | 54 356 | 59 789 | 48 765 | 48 297 |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 70 000 | 54 034 | 54 034 | 70 000 | 56 205 | 56 205 |
Mój Kucyk Pony | 55 000 | 43 899 | 43 899 | 55 000 | 48 096 | 48 096 |
Księżniczka | 53 000 | 42 681 | 42 681 | 55 000 | 39 251 | 39 251 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 60 000 | 42 272 | 42 272 | 60 000 | 39 979 | 39 979 |
Świnka Peppa Magazyn | 44 976 | 28 978 | 28 478 | 45 081 | 35 585 | 35 117 |
Monster High | 57 580 | 26 697 | 26 697 | 57 000 | 27 836 | 27 836 |
Magazyn Mia and Me | 44 976 | 26 593 | 26 593 | 44 971 | 31 151 | 31 151 |
Auta | 43 000 | 23 032 | 23 032 | 45 000 | 35 058 | 35 058 |
Winx Club | 49 560 | 18 728 | 18 728 | 49 949 | 28 096 | 28 096 |
Kubuś i Przyjaciele | 43 000 | 17 058 | 17 058 | 47 782 | 28 870 | 28 867 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Scooby - Doo!” nowym liderem miesięczników dziecięcych. „Kubuś i Przyjaciele” o 54 proc. w dół