„Zabawy i Marzenia z Barbie” nowym liderem pism dla dzieci. „Księżniczka” najbardziej w dół
W lipcu br. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”, które pochwalić się mogły największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najbardziej straciła „Księżniczka” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w lipcu 2019 roku wyniosła 45 087 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował największy wzrost w zestawieniu - wynoszący 28,70 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugie miejsce spadł magazyn „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” (Blue Ocean Entertainment) ze średnim wynikiem na poziomie 43 673 egz. W porównaniu do lipca 2018 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 2,77 proc. (wówczas tytuł ten wydawany był jeszcze przez Media Service Zawada - nazywał się on wtedy „Lego Ninjago”).
Podium uzupełnia magazyn „Świat LEGO. LEGO City” (Blue Ocean Entertainment) z wynikiem w lipcu br. na poziomie 30 832 egz. Tytuł wydawany jest od stycznia 2017 roku, ale w bazie ZKDP znajduje się od stycznia br.
Z kolei największy spadek, wynoszący 57,55 proc. do 15 335 egz., odnotowała „Księżniczka” (Egmont Polska). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 4. na 13.
W lipcu 2019 roku w porównaniu do czerwca 2019 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 45,03 proc.) pochwalić się mógł tytuł „Tomek i Przyjaciele” (również Egmont Polska).
Najwięcej w tym ujęciu też straciła „Księżniczka” - było to 49,62 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Zabawy i Marzenia z Barbie” nowym liderem pism dla dzieci. „Księżniczka” najbardziej w dół