SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Schulz w promocji konsumenckiej dla Royal Unibrew

"Kapsle na wagę złota" to hasło akcji konsumenckiej, którą dla firmy Royal Unibrew realizuje Agencja reklamowa Schulz.

Kampania promuje dwiemarki lokalne Rybnicki i Brok. W oparciu o analizę strategiczną Schulz opracował mechanikę akcji oraz kreację. Komunikacja oparta jest na działaniach ATL, BTL oraz opakowaniu promocyjnym. W promocję marek zostały zaangażowane gwiazdy polskiej sceny muzycznej oraz telewizji.

brokk

Akcja zakończy się "Wielkim Ważeniem" podczas "Wielkiego Złotego Finału" którego punktem kulminacynym są dwa eventy, gdzie zostanie wręczony kilogramowy złoty kufel wartości 60 000 zł.

Dołącz do dyskusji: Schulz w promocji konsumenckiej dla Royal Unibrew

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl