Agencja Ancymony zajmie się obsługą Heinz Polska w social mediach
Agencja Ancymony wygrała przetarg na stałą obsługę Heinz Polska w social mediach. Opracowała dla marki strategię komunikacji w mediach społecznościowych.
Agencja jest odpowiedzialna za obsługę, content i moderację profilu marki na Facebooku.
– Obsługa social media love brandu to marzenie chyba każdej agencji, ale także ogromna odpowiedzialność i wyzwanie. Jestem przekonana, że Ancymony i Heinz stworzą razem angażującą i pełną humoru komunikację. Praca z taką marką daje naprawdę mnóstwo satysfakcji – komentuje Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony.
– W kanale social media postawiliśmy sobie ambitne cele. Wierzę, że wdrożenie nowej strategii przygotowanej przez agencję Ancymony pozwoli nam je osiągnąć i przyniesie założone efekty – komentuje Olena Ryptyk, brand manager, Heinz.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracę.
Za obsługę mediową Heinz w Polsce odpowiada Carat Polska (grupa dentsu).
Dołącz do dyskusji: Agencja Ancymony zajmie się obsługą Heinz Polska w social mediach