Samsung z nową ofertą serwisową. Obsługa online i rozbudowane wsparcie
Samsung uruchomił nową ofertę usług serwisowych - Serwis 2.0. Od teraz naprawę smartfona lub tabletu można zlecać online, bez konieczności wychodzenia z domu. Dodatkowo Autoryzowane Centra Serwisowe poszerzyły ofertę napraw o zestaw nowych usług, a na całodobowej infolinii możliwa jest nie tylko rozmowa z konsultantem, ale również wideo wsparcie.
Samsung poinformował, że nie trzeba już wychodzić z domu, aby naprawić smartfon czy tablet. Dzięki nowej usłudze naprawę można zlecić szybko i wygodnie przez internet.
Zdalna naprawa
Samsung wyjaśnia, że aby skorzystać z usługi, wystarczy wejść na dedykowaną stronę i zalogować się do portalu, a następnie wybrać preferowany sposób wysyłki urządzenia i dokonać opłaty.
Czytaj także: Samsung w kampanii „Nieskończona doskonałość” reklamuje telewizory Neo QLED
Zgodnie z zapowiedzią urządzenie odbierze od użytkownika kurier, można także samodzielnie dostarczyć paczkę do jednego z punktów nadawczych. Naprawione urządzenie kurier przywiezie pod wskazany adres.
W oczekiwaniu na powrót urządzenia z serwisu, można na bieżąco monitorować status naprawy na portalu lub uzyskać informację, dzwoniąc na infolinię Samsung. Dodatkowo, w serwisach Samsung, przy wymianie wyświetlacza w modelach Galaxy z serii S, Note oraz Fold, z wyłączeniem modeli SM-G930, G920, będą wymieniane baterie bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat.
Czytaj także: Samsung promuje piekarniki Dual Cook i Dual Cook Flex w akcji „Piecz parami i na parze"
Z kolei w centrach serwisowych Samsung Plaza użytkownicy mogą naprawić swój telefon nawet w godzinę. Jeśli klient zdecyduje się na taką usługę, a naprawa będzie trwała dłużej, wtedy otrzyma zwrot kosztów usługi dodatkowej.
Producent zapewnia, że klienci Samsunga mogą również liczyć na wsparcie konsultantów całodobowej infolinii 24/7. Zdalne wsparcie można otrzymać nie tylko dzwoniąc, pisząc wiadomość czy poprzez komunikator, ale także za pośrednictwem wideo rozmowy. Tylko w ostatnim miesiącu wyspecjalizowani konsultanci wspierali klientów w ich potrzebach przez blisko 3 tys. godzin. Ich pomocy zasięgano najchętniej w zakresie właściwości produktów i aplikacji, a także gwarancji i obowiązujących promocji.
Dołącz do dyskusji: Samsung z nową ofertą serwisową. Obsługa online i rozbudowane wsparcie