Samsung z nową kampanią promującą lodówki
Najnowsza kampania agencji Leo Burnett dla marki Samsung promuje modele lodówek, które wprowadzają zmiany w wyglądzie wnętrz, organizacji i dostępności chłodzonej żywności, technologicznych udogodnieniach oraz oszczędzaniu energii.
Działania komunikacyjne są kontynuacją kampanii „Przygotowany na zmiany”, zaprojektowanej na potrzeby promowania produktów AGD spod znaku Samsung. Kampania będzie realizowana w telewizji, na platformach VOD oraz w digitalu.
Kreacje zwracają uwagę konsumentów na trzy modele lodówek Samsung: Bespoke – lodówkę z wymiennymi panelami SBS – lodówkę z przestronnym wnętrzem, wyposażoną w strefę Beverage Center oraz podwójną kostkarkę oraz Family Hub – lodówkę multimedialną, którą można obsługiwać przy pomocy aplikacji SmartThings.
- Unikatowy pomysł zastosowania wymiennych paneli, uprzyjemniające życie i łatwo dostępne funkcje oraz dobrze zaprojektowane wnętrza, czynią z prozaicznych urządzeń przyjazny i miły dla oka sprzęt, łatwy w obsłudze i dopasowany do naszych potrzeb. To wartości wyróżniające wszystkie urządzenia AGD Samsung, na które chcemy zwrócić uwagę konsumentów – powiedziała Agnieszka Szymków, account director Leo Burnett Warszawa.
W ramach prac przy kampanii współpracowały agencje należące do Publicis Groupe i działające pod nazwą Constellation Samsung Team. Agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała serię spotów telewizyjnych w wersjach m.in. trzydziesto- i piętnastosekundowych, które będą emitowane w głównych stacjach, popularnych platformach VOD oraz w digitalu. Widzowie zobaczą także cztery różne bumpery oraz payoff poświęcony wyłącznie oszczędzaniu energii przez lodówki Samsung. Performics odpowiedzialny był za planowanie i zakup w zakresie paid social, programmatic i SEM, a strategię planowania i zakup mediów prowadziła agencja mediowa Starcom.
Produkcją i postprodukcją spotów zajął się dom produkcyjny Dynamo. Reżyserię powierzono Bartoszowi Dombrowskiemu. Za materiały POSM odpowiedzialna była agencje Cheil, za display – OMD, a agencja VML Y&R odpowiadała za obsługę SoMe.
Leo Burnett współpracuje z koncernem Samsung od 2012 roku. Współpraca obejmuje tworzenie komunikacji dla dywizji MX (smartfony i tablety), DA (produkty AGD), a od marca tego roku także dla VD (produkty RTV).
Dołącz do dyskusji: Samsung z nową kampanią promującą lodówki