Rusza kampania programu braci Kuroniów
Kanał Kuchnia.tv zaplanował dwumiesięczną kampanię nowego programu stacji „Kuroniowie rozgryzają”, która ruszy 23 marca br.
Akcja obejmie telewizję (Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Film, Ale kino!, Domo, MiniMini, Planete, ZigZap), radio (Radio Pin, Chilli Zet) i prasę („Przyjaciółka”, „Kuchnia”, „Olivia”, „Party”, „Podróże” i „Gazeta Telewizyjna”). Będą też działania ePR-owe prowadzone w internecie w postaci m.in. bloga, w którym internauci znajdą poszerzenie kontentu pojawiającego się w kolejnych odcinkach programu, przepisy i informacje dodatkowe. Dodatkowo na portalach Facebook i Twitter utworzone zostaną fan page'e programu.
Spot telewizyjny wyprodukował zespół Kuchni.tv, który też zaplanował telewizję, zaś radiową reklamę przygotowały Studio Zet i agencja MamaStudio. Za kreację layoutów prasowych odpowiadało MamaStudio, a media prasowe zaplanował dom mediowy MPG. Strategię kampanii radiowej i internetowej przygotowała firma konsultingu mediowego Inteligent Decisions Training Company, a wykonawcą kampanii internetowej jest firma ARBOvision.
Program „Kuroniowe rozgryzają” będzie emitowany na antenie Kuchni.tv od 27 marca br., w soboty o godz 14.35. Jan i Jakub Kuroniowie w każdym odcinku magazynu przygotowywać będą europejskie dania lubiane przez sławnych ludzi lub stworzone ku czci znanych postaci.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania programu braci Kuroniów