Różowy koń z dziecięcej wyobraźni w reklamie Hondy CR-V (wideo)
Bohaterami najnowszej kampanii promującej samochód Honda CR-V serii II jest kilkuletnia dziewczynka i różowy koń. Działania, prowadzona na rynku australijskim, przygotowała agencja Leo Burnett Melbourne.
Nową Hondę CR-V w Australii promuje 60-sekundowy spot opowiadający historię dziewczynki, która przychodzi do ojca smutna, bo zepsuła się jej ulubiona zabawka - różowy konik.
Mężczyzna zabiera córkę do Hondy CR-V i jedzie z nią na pobliskie ranczo. Tam zdumieni bohaterowie widzą w stajniach kolorowe siano, a w stadzie pędzących koni każdy jest innej maści. Jednak nie są to kolory typowe dla koni, tylko m.in. niebieskie, zielone i różowe.
Jak tłumaczy Jason Williams, dyrektor kreatywny agencji Leo Burnett Melbourne, koncepcja spotu zrodziła się ze spostrzeżenia, że posiadanie własnych dzieci jest swoistego rodzaju przygodą i dlatego czasem trzeba zrobić coś innego, by zaspokoić wyobraźnię dziecka.
Kampania obejmuje kina, outdoor i internet.
Dołącz do dyskusji: Różowy koń z dziecięcej wyobraźni w reklamie Hondy CR-V (wideo)