Honda przenosi obsługę mediową z Dentsu do UM
Koncern motoryzacyjny Honda rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w Europie. Do współpracy wybrał dom mediowy UM należący do grupy IPG. Oznacza to koniec współpracy z siecią Dentsu.
Po trwającym sześć miesięcy przetargu Honda zdecydowała się powierzyć obsługę mediową w Europie agencji mediowej UM należącej do grupy IPG. Tym samym kończy trwającą od 5 lat współpracę w tym zakresie z grupą Dentsu.
UM przejmuje biznes o wartości szacowanej na 55 milionów euro na wszystkich europejskich rynkach. Współpraca rozpocznie się z początkiem kwietnia br.
Przetarg był nadzorowany przez MediaSense i skupiał się głównie na zintegrowanych rozwiązaniach danych i transformacji cyfrowej.
Honda pracuje nad stworzeniem projektu „Electric Vision”, w ramach którego do 2022 roku wszystkie jej modele z głównego nurtu zostaną zelektryfikowane.
Dentsu pracowało dla Hondy od 2015 roku - wtedy sieć przejęła budżet tego klienta w przetargu od Starcomu (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Honda przenosi obsługę mediową z Dentsu do UM