SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Roszady w dziale reklamy Bauera

Awanse w dziale reklamy prasy komputerowej wydawnictwa Bauer.

Magda Milewska awansowała na dyrektora działu reklamy prasy komputerowej. W Bauerze pracuje od kwietnia 2006 roku, dotychczas na stanowisku kierownika działu reklamy pism komputerowych. Z branżą IT związana jest od dziesięciu lat, przed pracą w Bauerze kierowała biurem reklamy magazynu ENTER i Chip Komputer Test w wydawnictwie Vogel Burda.Communications.

Lidka Ukleja awansowała na kierownika działu reklamy prasy komputerowej. W Bauerze pracuje od czerwca 2004, dotychczas na stanowisku specjalista ds. reklamy w pionie pism komputerowych. Z pismami branży IT związana jest już od sześciu lat, przed Bauerem pracowała w wydawnictwie Lupus, Murator i Migut Media.

Dotychczasowy dyrektor działu reklamy prasy komputerowe Janusz Jędrzejczak rozstał się z Wydawnictwem.

Wyniki sprzedaży na rynku prasy komputerowej

2006

październik wrzesień
ZKDP Sprzedaż ogólem
PC Format(Bauer) 135752 159911
PC World Komputer 101894 52117
Komputer Świat (dwutygodnik) 100518 101718
CD Action (Bauer) 92110 95207
Click (Bauer) 48649 62599
Chip 48091 58562
Komputer Świat Gry 31837 45584
Play 23974 26653
Chip Komputer Test 22341 23025
Enter CD 17808 18521

Dołącz do dyskusji: Roszady w dziale reklamy Bauera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl