„Rolnik szuka żony 2” hitem TVP1. Program zyskał 1,4 mln widzów
Drugi sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,9 mln osób. W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej rok temu, produkcja zyskała 1,36 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania formatu jest zdecydowanym liderem rynku.
„Rolnik szuka żony 2” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.25, począwszy od 6 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 3,9 mln osób. Przełożyło się to na 24,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 21,03 proc. w grupie komercyjnej.
Do tej pory największą widownią cieszył się trzeci odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 4,16 mln oglądających.
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
06-09-2015 |
3 714 369 |
22,47% |
13-09-2015 |
3 828 894 |
25,30% |
20-09-2015 |
4 161 316 |
26,43% |
Średnio: |
3 901 389 |
24,69% |
Dla porównania, pierwszą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 2,54 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 16,35 proc. i 14,02 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 1,36 mln widzów.
TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie jest Polsat, emitujący wówczas „Tylko muzykę” (zobacz dane jej oglądalności) i filmy fabularne, co daje mu jak na razie 11,58 proc. udziału. Trzeci jest TVN („Aplauz, aplauz!” i „MasterChef”; 11,14 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy fabularne i „Paranienormalni Tonight”; 6,62 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi jest TVN, a trzecie miejsce zajmuje Polsat.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 - Rolnik szuka żony 2 |
3 901 389 |
24,69% |
21,03% |
Polsat |
1 829 635 |
11,58% |
11,59% |
TVN |
1 759 615 |
11,14% |
13,29% |
TVP2 |
1 046 514 |
6,62% |
9,38% |
W drugiej edycji programu „Rolnik szuka żony” występuje czterech rolników poszukujących partnerek na całe życie oraz jedna rolniczka szukająca męża. Reality-show prowadzi Marta Manowska, a za jego produkcję odpowiada firma FremantleMedia Polska.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 10,31 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony 2” hitem TVP1. Program zyskał 1,4 mln widzów
itd itp ,
a po za tym co nie mają innego inwentarza ? dają z siebie robić pośmiewisko a telewizja kręci tanie programy