SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

200 tys. widzów oglądało finałowe odcinki „Rodziny na Maxa” w Czwórce

Ostatnie dwa odcinki nowego serialu „Rodzina na Maxa” nadane w Czwórce śledziło średnio 200 tys. osób. Wcześniejsze odcinki pokazane w Polsacie obejrzało 378 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Rodzina na Maxa 2”; fot. Polsat/ Dawid Olczak „Rodzina na Maxa 2”; fot. Polsat/ Dawid Olczak

„Rodzinę na Maxa” w Polsacie oglądać można było w soboty o godz. 21.05, w okresie od 4 marca do 13 maja 2023 roku. Dwa finałowe odcinki nadane zostały 20 maja br. o 21.00 i 22.00 w Czwórce (produkcja została przeniesiona na tę antenę, ponieważ Polsat nadawał w tym paśmie siatkarski mecz Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle-Jastrzębski Węgiel, będący finałem obecnego sezonu Ligi Mistrzów CEV).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia widownia pierwszych 10 premierowych odcinków produkcji pokazanych w Polsacie wyniosła 378 tys. osób. Przełożyło się to na 3,10 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,46 proc. w grupie 16-49 oraz 3,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, który śledziło 708 tys. widzów.

200 tys. widzów finału w Czwórce

Z kolei dwa finałowe odcinki nadane w Czwórce miały 200 tys. oglądających (odpowiednio 1,92 proc.; 3,22 proc. i 3,18 proc. udziału).

Średnia widownia serialu na obu antenach wyniosła 348 tys. osób. Przełożyło się to na 2,89 proc. udziału w 4+, 3,22 proc. w 16-49 oraz 3,18 proc. w 16-59 Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków serialu śledziło 1,10 mln osób w grupie 4+.

„Rodzina na Maxa” to komediowy serial, który w zabawny sposób ukazuje problem różnicy wieku miedzy partnerami i dowodzi, że gdy w grę wchodzi miłość stereotypy przegrywają z kretesem.

W rolach głównych pojawiają się: Anna Smołowik, Nikodem Rozbicki, Filip Orliński, Helena Sujecka, Ewa Kasprzyk. Za reżyserię odpowiada Maria Sadowska.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Dołącz do dyskusji: 200 tys. widzów oglądało finałowe odcinki „Rodziny na Maxa” w Czwórce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl