Robert Lewandowski ma nowy globalny kontrakt. Będzie reklamował platformę inwestycyjną
Piłkarz Robert Lewandowski został globalnym ambasadorem reklamowym internetowej platformy inwestycyjnej OANDA.
- OANDA stawia na inteligentne inwestowanie, oferując klientom intuicyjną platformę do handlu na rynkach finansowych, zaawansowane narzędzia analityczne i wysoką skuteczność realizacji zleceń – wszystko, czego potrzebują, by odpowiednio zarządzać swoimi transakcjami. Chcieliśmy mianować ambasadorem marki osobę, która odzwierciedlałaby ducha naszej firmy - mistrza w swojej dziedzinie, znanego ze swojego profesjonalizmu i rozpoznawalnego na całym świecie. Robert idealnie wpisuje się w naszą wizję - podkreśla w komunikacie Darren Moffett, chief marketing officer w OANDA.
- Robert Lewandowski to profesjonalista najwyższej klasy. Jego styl gry - strategiczny, precyzyjny i budzący zaufanie - idealnie odzwierciedla ideę „inteligentnego inwestowania”, która stanowi obietnicę marki OANDA - podkreśla.
W ramach współpracy Robert Lewandowski użyczy swojego wizerunku i głosu do globalnych kampanii OANDA. Mają one podkreślać, że platforma zapewnia narzędzia umożliwiające traderom podejmowanie inteligentniejszych decyzji inwestycyjnych
- Robert Lewandowski jest w Polsce uznawany za prawdziwą ikonę sportu. Będąc w swojej dziedzinie światowej klasy liderem, idealnie pasuje do wizji i założeń strategicznych, które chcemy osiągnąć. Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy powitać Roberta jako ambasadora marki w kluczowym momencie naszego rozwoju, związanego z ekspansją firmy na rynkach europejskich i integracją polskiego domu maklerskiego OANDA TMS Brokers w globalne struktury grupy OANDA - komentuje Marcin Niewiadomski, dyrektor OANDA na Europę.
Z ogromną przyjemnością ogłaszamy pierwszego ambasadora w historii naszej marki, @lewy_official 🤝
Dowiedz się więcej ➡️ https://t.co/wdKl4zjALY#SmarterTrading #RL9 pic.twitter.com/Y8NZQyqEvp— OANDA TMS Brokers (@tmsbrokers) September 14, 2023
Robert Lewandowski od 2015 roku był międzynarodowym ambasadorem marketingowym chińskiego koncernu telekomunikacyjnego Huawei. Współpracę zakończył w marcu ub.r., kiedy zaraz po rozpoczęciu rosyjskiej agresji na Ukrainę pojawiły się informacje, że Huawei wspiera technologicznie Rosję (firma temu zaprzeczała).
Ponadto Lewandowski przez kilka lat reklamował w wielu krajach europejskich marki kosmetyków do włosów head&shoulders (w niektórych kampaniach razem ze swoją żoną Anną) i maszynek do golenia Gillette (obie należą do koncernu Procter&Gamble).
Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski ma nowy globalny kontrakt. Będzie reklamował platformę inwestycyjną
"Kontrakty na różnicę są złożonymi instrumentami i wiążą się z dużym ryzykiem szybkiej utraty środków pieniężnych z powodu dźwigni finansowej. 71% rachunków inwestorów detalicznych odnotowuje straty w wyniku handlu kontraktami na różnicę u niniejszego dostawcy."