Rita Ora w kampanii Rimmel Match Perfection (wideo)
Ruszyła kampania Rimmel Match Perfection (Coty Eastern Europe), której twarzą jest piosenkarka i aktorka Rita Ora. W spocie telewizyjnym wystąpiła także polska influencerka, Lila Janowska. Za przygotowanie lokalnej adaptacji komunikacji globalnej odpowiada agencja Life on Mars (Brand New Galaxy).
Rimmel w nowym spocie reklamowym zachęca do tego, by eksperymentować i odkrywać siebie oferując kosmetyki, które w tym pomagają. Spot w polskiej wersji wieńczy hasło "Najbardziej twarzowy podkład w Polsce".
W reklamie występuje piosenkarka Rita Ora, która obok innych kobiet testuje kosmetyk na własnej twarzy. Artystka w przeszłości prowadziła w USA program "America's Next Top Model".
Kampania ma wymiar globalny. W Polsce obejmuje emisję spotu telewizyjnego (stacje TVN i Polsat), działania w digitalu i social mediach.
Podkłady z linii Match Perfection promują dwie influencerki beauty - Lila Janowska i Katosu. Pierwsza promuje podkład w spocie telewizyjnym, a w mediach społecznościowych pokazuje się w różnorodnych makijażach, zachęcając konsumentki do publikowania własnych, twarzowych zdjęć. Katosu na potrzeby kampanii stworzyła tutorial, w którym pomaga dobrać idealny podkład oraz poprowadzi warsztaty makijażowe, będące nagrodą w konkursie marki.
Za koncepcję i realizację kampanii digital, social media i adaptację spotu telewizyjnego odpowiada agencja Life on Mars, wyłoniona w przetargu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith. Realizację działań z influencerami powierzono LiquidThread, a obsługę komunikacji w social media agencji Kamikaze.
Dołącz do dyskusji: Rita Ora w kampanii Rimmel Match Perfection (wideo)