Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)
W sierpniu br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 7,7 proc. mniej niż rok wcześniej Wśród czołowych rozgłośni duże wzrosty tych przychodów osiągnęły Eska Rock i Jedynka, za to spory spadek zanotowało RMF FM.
Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wpływy reklamowe Eski Rock (Grupa Radiowa Time) były w sierpniu o 71,4 proc. wyższe niż rok wcześniej, a Jedynki (Polskie Radio) - o 31,6 proc. wyższe. Eska Łódź (Grupa Radiowa Time) zarobiła z reklam więcej o 24,5 proc., TOK FM (Agora) - o 24,2 proc., a Eska Poznań (Grupa Radiowa Time) - o 20,3 proc. Natomiast przychody Trójki (Polskie Radio) wzrosły o 7,6 proc.
>>> Duży spadek Radia ZET, zyskały Jedynka i Trójka
Za to niewielkie spadki cennikowych wpływów reklamowych zanotowały Radio ZET (Eurozet) oraz Eska Wrocław i Eska Warszawa - odpowiednio: 1,4, 1,2 i 5,4 proc. Natomiast RMF FM (Grupa RMF) zarobiło z reklam aż 36 proc. mniej niż rok wcześniej.
>>> Eska i Złote Przeboje w górę, duży spadek rozgłośni regionalnych
Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji) | ||
WIRTUALNEMEDIA.PL | VIII.2012 | VIII.2011 |
RMF FM | 49 337 140 zł | 77 146 270 zł |
Radio ZET | 39 693 545 zł | 40 268 804 zł |
Program III Polskiego Radia | 8 744 360 zł | 8 125 230 zł |
Program I Polskiego Radia | 7 017 150 zł | 5 333 380 zł |
Eska Wrocław | 4 776 440 zł | 4 832 394 zł |
Eska Rock | 3 965 220 zł | 2 313 740 zł |
TOK FM | 3 959 440 zł | 3 188 090 zł |
Eska Poznań | 3 308 710 zł | 2 750 830 zł |
Eska Warszawa | 3 207 160 zł | 3 388 660 zł |
Eska Łódź | 3 090 916 zł | 2 481 780 zł |
monitorowane stacje razem | 209 421 998 zł | 226 770 763 zł |
Dołącz do dyskusji: Reklama radiowa: Eska Rock i Jedynka mocno w górę, RMF FM ostro w dół (TOP 10)