Radosław Gołąb szefem Grupy Roboczej Digital Out-Of-Home w IAB Polska
Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w firmie reklamy zewnętrznej AMS, został wybrany na stanowisko szefa Grupy Roboczej Digital Out-Of-Home IAB Polska na trzecią kadencję.
Grupa ta, założona w IAB Polska w październiku 2021 roku, gromadzi reprezentantów firm z sektora cyfrowej reklamy zewnętrznej, mając na celu promowanie wiedzy oraz umożliwianie współpracy i wymiany doświadczeń w tej dziedzinie.
Radosław Gołąb z branżą reklamy online związany jest od ponad 16 lat. Poprzednio pracował w Gemius S.A. na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego. Zajmował się rozwojem produktu skierowanego do wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na 19 rynkach; odpowiadał za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Oprócz tego prowadził szkolenia oraz wykłady dotyczące technologii programmatic i zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie.
W AMS (od połowy 2020 roku) jako dyrektor ds. rozwoju jest odpowiedzialny za budowę i wdrożenie modelu sprzedaży oferty cyfrowej i rozwój oferty digital out-of-home w połączeniu z rozwiązaniami online.
Dołącz do dyskusji: Radosław Gołąb szefem Grupy Roboczej Digital Out-Of-Home w IAB Polska