Territory Influence członkiem IAB Polska
Stowarzyszenie IAB Polska przyjęło nowego członka – agencję influencer marketingu Territory Influence z grupy Bertelsmann.
Territory Influence od 2005 roku oferuje usługi z zakresu influencer marketingu, łącząc marki z szerokim spektrum influencerów – od nano i mikro, po makro i star influencerów. Agencja posiada ponad 230 tys. zarejestrowanych nano i mikro influencerów na platformie TRND Polska. Do tej pory przeprowadziła ponad 4500 kampanii w 20 krajach. Jest częścią Bertelsmann Group.
– Jako agencja wspierająca marki w całej Europie w działaniach influencer marketingowych, doskonale rozumiemy, jak ten sektor ewoluował przez ostatnie lata i nadal się rozwija. Naszym celem jest ciągła edukacja oraz dostarczanie coraz lepszych rozwiązań i wyników dla naszych klientów i partnerów. Przystąpienie do IAB Polska to dla nas kolejny krok w rozwoju i umacnianiu pozycji na rynku cyfrowego marketingu w Polsce. Wierzymy, że dzięki temu będziemy w stanie wypracowywać jeszcze bardziej skuteczne strategie influencer marketingowe i podnosić standardy w branży – komentuje Zoltán Palotai, executive director client services, Territory Influence.
Dołącz do dyskusji: Territory Influence członkiem IAB Polska