RadioZET.pl zwiększa przewagę nad RMF24.pl, mocno w dół Eska.pl i PolskieRadio.pl (TOP10)
Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych liderem jest bez zmian RadioZET.pl, które po wzroście w skali miesiąca zwiększyło przewagę nad RMF24.pl. Eurozet ma w czołowej dziesiątce trzy witryny, a Grupa RMF - cztery. Największe spadki odwiedzalności zanotowały Eska.pl i PolskieRadio.pl.
W lipcu RadioZET.pl (Eurozet) odwiedziło 6,89 mln realnych użytkowników (to 24,66 proc. wszystkich polskich internautów), wykonując 57,46 mln odsłon - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Serwis w obu tych statystykach jest zdecydowanym liderem wśród witryn stacji i nadawców radiowych. Zajmujące drugą pozycję RMF24.pl (Grupa RMF) miało 4,76 mln użytkowników i 23,83 mln odsłon, a trzecia Eska.pl (Grupa Radiowa Time) - 3,37 mln użytkowników i 13,92 mln odsłon.
W rankingu są jeszcze dwie witryny Eurozetu i trzy Grupy RMF. Do pierwszego nadawcy należą też Antyradio.pl (2,46 mln użytkowników i 9,34 mln odsłon w lipcu) oraz ChilliZET.pl (2,4 mln użytkowników i 8,38 mln odsłon), a do drugiego - RMF.FM (2,19 mln odwiedzających i 10,62 mln odsłon), RMFmaxxx.pl (1,03 mln użytkowników i 4,4 mln odsłon) oraz RMFon.pl (949,1 tys. użytkowników i 7,89 mln odsłon).
Na TOKFM.pl (Grupa Radiowa Agory) 1,31 mln internautów wykonało 3,86 mln odsłon, a PolskieRadio.pl odwiedziło 1,03 mln użytkowników.
Ponieważ nie wszystkie strony z zestawienia są objęte w badaniu Gemius/PBI audytem site-centric, nie podano statystyk dotyczących średniego czasu korzystania z nich.
Z czerwca na lipiec RadioZET.pl zyskało 348,8 tys. użytkowników i 15,92 mln odsłon (to odpowiednio 5,3 i 38,3 proc. w górę). Dzięki temu powiększyło przewagę nad RMF24.pl, które zanotowało spadek o 843,3 tys. odwiedzających i 4,1 mln odsłon (czyli o 15 i 14,7 proc.).
Mocno zmalała też odwiedzalność kilku innych serwisów. Eska.pl straciła 1,02 mln użytkowników i 4,05 mln odsłon (23,3 i 22,5 proc. w dół), RMF.FM - 337,5 tys. użytkowników i 874,2 tys. odsłon (13,4 i 7,6 proc.), TOKFM.pl - 307,9 tys. użytkowników i 692 tys. odsłon (19,1 i 15,2 proc.), a PolskieRadio.pl - 309,8 tys. użytkowników (23,1 proc.).
Za to Antyradio.pl zyskało 181 tys. odwiedzających i 1,11 mln odsłon (to 7,9 i 13,5 proc. w górę), a ChilliZET.pl przy minimalnym spadku liczby użytkowników zanotowało wzrost o 1,73 mln odsłon (26 proc.).
Dołącz do dyskusji: RadioZET.pl zwiększa przewagę nad RMF24.pl, mocno w dół Eska.pl i PolskieRadio.pl (TOP10)