„Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników w I półroczu, zyskała tylko „Gala”
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników utrzymała się „Przyjaciółka”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”, z kolei najwięcej stracił „Show”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem poradnikowej „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu 2013 roku wyniosła 381 455 egz. i w porównaniu do I półrocza 2012 roku była niższa o 18,43 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Z piątego na drugie miejsce awansował telewizyjny dwutygodnik „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak spadła o 2,25 proc. do 380 661 egz.
Natomiast z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadł najpopularniejszy magazyn people, czyli „Party” (Edipresse Polska), którego średni wynik sprzedażowy w badanym okresie zmniejszył się o 16,28 proc. do poziomu 365 310 egz.
Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła zajmująca 15. miejsce „Gala” (G+J Polska). Jej średnia sprzedaż ogółem w okresie od stycznia do czerwca br. wzrosła bowiem o 11,83 proc. i wyniosła 139 975 egz. Rok wcześniej magazyn ten był 14.
Z kolei najwięcej stracił „Show” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z miejsca trzeciego na piąte. Wynik sprzedażowy tego tytułu zmniejszył się bowiem o 30,56 proc. i wyniósł 300 758 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny poradnikowe. Trzy miejsca przypadły pismom z segmentu people. Ponadto w top 10 znalazły się dwa dwutygodniki telewizyjne oraz pismo z segmentu real life stories.
Wirtualnemedia.pl |
I półrocze |
|||||
ZKDP |
2013 |
2012 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka |
484 329 |
381 921 |
381 455 |
569 543 |
469 513 |
467 615 |
Tele Świat |
561 494 |
388 353 |
380 661 |
552 405 |
389 441 |
389 441 |
Party Życie Gwiazd |
496 350 |
365 371 |
365 310 |
549 277 |
437 518 |
436 364 |
Tina |
441 451 |
320 400 |
320 392 |
554 890 |
398 217 |
398 217 |
Show |
447 249 |
300 758 |
300 758 |
559 165 |
433 150 |
433 150 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
328 474 |
221 833 |
221 349 |
389 201 |
286 461 |
286 461 |
Pani Domu |
284 753 |
220 771 |
220 665 |
358 213 |
275 405 |
275 405 |
TV14 |
324 118 |
216 410 |
216 410 |
340 018 |
217 857 |
217 857 |
Naj |
305 269 |
206 976 |
206 968 |
- |
- |
- |
Z Życia Wzięte |
347 892 |
189 301 |
189 301 |
390 262 |
219 924 |
219 924 |
Viva |
277 511 |
185 361 |
185 338 |
322 936 |
226 688 |
226 688 |
Świat Seriali |
295 342 |
180 321 |
180 321 |
344 575 |
229 852 |
229 852 |
Grazia |
321 914 |
159 578 |
159 428 |
- |
- |
- |
Bravo |
220 337 |
149 836 |
149 836 |
242 862 |
170 055 |
170 055 |
Gala (dwutygodnik) |
233 506 |
140 006 |
139 975 |
232 115 |
128 388 |
125 165 |
Sukcesy i Porażki |
201 436 |
110 781 |
110 781 |
214 002 |
123 730 |
123 730 |
Takie jest Życie |
210 770 |
109 689 |
109 689 |
235 658 |
129 711 |
129 711 |
Relaks |
187 260 |
99 817 |
99 817 |
221 095 |
112 501 |
112 501 |
Bravo Sport |
131 826 |
98 725 |
98 725 |
145 569 |
103 625 |
103 625 |
Ekran TV |
114 741 |
69 672 |
69 672 |
115 115 |
71 012 |
71 012 |
Kaczor Donald |
44 905 |
26 385 |
26 385 |
44 971 |
27 751 |
27 751 |
Forum (dwutygodnik) |
68 003 |
25 275 |
24 233 |
- |
- |
- |
Medical Tribune |
19 636 |
14 284 |
14 284 |
20 000 |
16 069 |
16 068 |
Puls Medycyny |
20 000 |
4 145 |
4 109 |
20 000 |
4 553 |
4 483 |
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników w I półroczu, zyskała tylko „Gala”