„Przestrzeń otwarta” - za 400 tys. zł nowe logo, hasło i strategia podkarpackiego
Zaprezentowano nowe logo, hasło i strategię marki województwa podkarpackiego. Przygotowała je agencja Demo Effective Launching.
Hasło nowej strategii promocyjnej województwa podkarpackiego brzmi „Podkarpackie. Przestrzeń otwarta”. Strategia ta zakłada, że region powinien w przyszłości pozycjonować się jako polskie centrum lotnictwa. W Podkarpackiem skupione jest 90 proc. polskiego przemysłu lotniczego, a tradycje lotnicze na tym terenie sięgają ponad 100 lat.
Strategię, hasło i nowe logo regionu przygotowała agencja Demo Effective Launching, która w połowie roku wygrała przetarg dotyczący tego zlecenia (więcej na ten temat). Firma zrealizowała badania opinii, których wyniki wskazywały jednoznacznie, że najsilniejszą marką związaną z Podkarpaciem są Bieszczady. Jednak żeby odróżnić to województwo od sąsiednich, postanowiono przesunąć w jego wizerunku akcent z turystyki na gospodarkę i podkreślać związki z lotnictwem.
Celem nowej strategii jest to, aby za pięć lat Podkarpacie było postrzegane jako region, w którym produkuje się samoloty, kształci się pilotów i inżynierów lotnictwa oraz gdzie można uprawiać sporty lotnicze.
Opracowanie hasła i logo kosztowało urząd marszałkowski prawie 400 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: „Przestrzeń otwarta” - za 400 tys. zł nowe logo, hasło i strategia podkarpackiego