Autentyczni użytkownicy PPK w reklamach Pracowniczych Planów Kapitałowych (wideo)
Pod hasłem "PPK. Ja zostaję" rozpoczęła się nowa odsłona kampanii Polskiego Funduszu Rozwoju promującej Pracownicze Plany Kapitałowe. Przygotowały ją agencje PRO Media House i Demo Effective Launching.
Po zeszłorocznej odsłonie kampanii już prawie co trzeci pracownik w Polsce został w programie PPK. To ok. 2 miliona osób. Wartość środków zgromadzonych na rachunkach PPK wynosi obecnie ponad 3 miliardy złotych.
W trwającej obecnie kampanii autentyczni beneficjenci programu, 20-, 30-, 40-latkowie, w stylistyce swobodnej rozmowy - wywiadu, opowiadają o swoich decyzjach dot. udziału w PPK.
Agencja Demo zrealizowała 7 filmów, każdy z nich to inny bohater i inna historia. Bohaterów łączy jedno: każdy z nich został w PPK i każdy z nich na tym zyskał.
Spoty promujące PPK z udziałem uczestników programu emitowane są w telewizji (w stacjach głównych i tematycznych), radiu (w stacjach ogólnopolskich i rozgłośniach regionalnych) i w internecie. Kampania prowadzona jest także w prasie (advertoriale w magazynach poradnikowych i lifestyle’owych) i kanałach online (m.in. witryny zasięgowe i specjalistyczne, serwisy VOD, social media oraz mailingi).
Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House.
Każdy uczestnik PPK do swojej wpłaty na rachunek PPK dostaje drugie tyle od pracodawcy i państwa. Wpłacone środki są przekazywane do specjalistycznych funduszy zdefiniowanej daty, gdzie dzięki wiedzy i biegłości zarządzających mogą generować zyski w dłuższej lub krótszej perspektywie. W konsekwencji PPK zapewniają przyzwoity zastrzyk gotówki po 60 roku życia.
Dołącz do dyskusji: Autentyczni użytkownicy PPK w reklamach Pracowniczych Planów Kapitałowych (wideo)