SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w biurze reklamy Wirtualnej Polski. Odchodzi Przemysław Mańkowski

Z końcem sierpnia z Wirtualnej Polski odchodzi Przemysław Mańkowski, szef biura sprzedaży. Biuro reklamy WP od początku września będzie pracować w nowej strukturze, w której wyodrębnione zostały trzy kluczowe obszary. Odpowiadają za nie Ewelina Milczarek, Beata Tłuczkiewicz i Andrzej Kamiński. 

Ewelina Milczarek, Beata Tłuczkiewicz i Andrzej KamińskiEwelina Milczarek, Beata Tłuczkiewicz i Andrzej Kamiński

Z końcem sierpnia z WP odchodzi Przemysław Mańkowski, pełniący funkcję VP sales. Do WP dołączył w grudniu 2016 roku, początkowo w roli dyrektora sprzedaży agencyjnej i performance.

Zobacz: Tyle Wirtualna Polska oszczędzi po zwolnieniach. Na razie to koszty

Nowa struktura biura reklamy WP

W nowej strukturze biura reklamy rozwojem nowych produktów oraz narzędzia WP Ads zajmie się Ewelina Milczarek, która dołączy do WP i obejmie stanowisko sales transformation director.

Ma ma ponad 15-letnie doświadczenie w kierowaniu sprzedażą i rozwijaniu biznesu na rynkach B2B i B2C, które zdobyła, pracując w takich firmach, jak Google, Johnson & Johnson, GLAMI, indaHash i Domodi. Specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji strategii sprzedażowych oraz rozwijaniu nowych kanałów przychodowych. Ma doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami specjalistów. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Tak jak do tej pory sprzedaż programatyczną w biurze reklamy WP nadzorować będzie Beata Tłuczkiewicz. Dodatkowo w nowej roli inventory efficiency and growth director podlegać jej będzie rozwój sieci WPartner, czyli platformy SSP (Supply-Side Platform), która pozwala innym wydawcom na skuteczną monetyzację swoich powierzchni reklamowych dzięki autorskiej technologii WP.

Tłuczkiewicz związana jest z Wirtualną Polską od 2016 roku, od listopada 2022 pełni funkcję dyrektorki departamentu programmatic, zarządza zespołem analityczno-produktowym oraz technologicznym. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży mediów i reklamy internetowej, zdobywane m.in. w Agorze i Boryszew S.A. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, studiowała również na Mid Sweden University w Szwecji.

Zobacz: Wirtualna Polska jak Google i Facebook. Zapędza AI do reklamy

Andrzej Kamiński: z RASP do WP

Obsługą kluczowych klientów, sprzedażą agencyjną i regionalną będzie zarządzać Andrzej Kamiński, w roli sales director, któremu podlegać będzie również WP Brand Studio, wewnętrzna agencja content marketingowa. Andrzej Kamiński do biura reklamy WP dołączył w kwietniu tego roku. Zespołami sprzedaży kieruje od 23 lat. 

Przez ostatnie 16 lat pracował w Ringier Axel Springer Polska, najpierw jako digital sales director, a następnie agency sales director. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora reklamy „Przeglądu Sportowego” w Marquard Media.

W drugim kwartale 2024 roku Wirtualna Polska Holding przy wzroście przychodów o 5,9 proc. do 380,84 mln zł zanotowała spadek skorygowanego zysku EBITDA o 1,8 proc. do 98,41 mln zł i zysku netto z 33,59 do 19,1 mln zł.

W drugim kwartale br. wpływy pionu mediowo-subskrypcyjnego Wirtualnej Polski Holding zwiększyły się tylko o 3,1 proc. do 180,67 mln zł, a w całym minionym półroczu - o 2,5 proc. do 347,05 mln. Łączne przychody firmy wzrosły w tych okresach odpowiednio o 5,9 i 9 proc., napędzane przez segment turystyczny.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w biurze reklamy Wirtualnej Polski. Odchodzi Przemysław Mańkowski

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kapral
Mówił że odejdzie jak nie będzie wyników. To chyba nie ma?
odpowiedź
User
Mikroskop mózgu
Maniek za słabą psychę miał do tej roboty.
odpowiedź
User
s
i tak długo to trwało
odpowiedź