Pride&Glory tworzy dział do obsługi Facebooka
Agencja Pride&Glory Interactive wyodrębniła dział zajmujący się marketingiem w serwisie społecznościowym Facebook. Strukturę tworzą trzy osoby.
Wyodrębniony przez agencję Pride&Glory Interactive dział marketingu na Facebooku oferuje usługi związane z reklamą w tym serwisie: strategię obecności marki, prowadzenie profili dla fanów, produkcję zewnętrznych aplikacji, implementację narzędzia Facebook Connect, a także know how wspierający sprzedaż. Firma uzasadnia, że portal ten jest bardziej elastyczny i przyjazny brandom niż polskie witryny społecznościowe, a jego popularność będzie w rozpoczynającym się roku nadal dynamicznie rosnąć.
Obecnie dział marketingu na Facebooku tworzą w Pride&Glory trzy osoby: researcher Piotr Pal, account manager Maria Zachurzok i web developer Marek Serafin. Maria Zachurzok pracuje w agencji od sierpnia ubiegłego roku, natomiast wcześniej była związana z firmami Sabre Technologies, Mastercom Consultin i AIESEC Poland Local Committee, natomiast Marek Serafin tworzył aplikacje na Facebooka w brytyjskich agencjach interaktywnych Outside Line i demomedia. Oprócz przygotowywania działań dla klientów jednym z pierwszych zadań nowego działu jest organizacja wewnętrznych spotkań strategicznych poświęconych Facebookowi, a następnie warsztatów dla marketerów dotyczących tego serwisu.
Dołącz do dyskusji: Pride&Glory tworzy dział do obsługi Facebooka