Power TV od lutego w panelu telemetrycznym Nielsena
Kanał Power TV od 1 lutego br. będzie monitorowany przez instytut telemetryczny Nielsen Audience Measurement. Nadawca cały czas prowadzi rozmowy z brokerem, który będzie sprzedawać czas reklamowy w stacji.
Negocjacje prowadzone są z Polsat Media, TVN Media i Atmedia. Michał Winnicki, szef i właściciel Power TV, deklaruje, że chciałby podpisać umowę na obsługę brokerską w pierwszej połowie lutego. Jego zdaniem kanał może zacząć emitować reklamy od marca.
Power TV to nadająca od 20 listopada ub.r. stacja rozrywkowo-muzyczna, która emituje m.in. teledyski i magazyny tematyczne (więcej na ten temat). Kanał jest obecnie dostępny w ponad 80 sieciach kablowych (w tym w Inea i Toya), a także nadaje sygnał niekodowany na satelicie Hot Bird (do listy stacji dołączyła go platforma nc+).
Michał Winnicki informuje, że prowadzone są też rozmowy na temat włączenia kanału do oferty dwóch multipleksów lokalnych, które nadają od grudnia ub.r.
Dołącz do dyskusji: Power TV od lutego w panelu telemetrycznym Nielsena