SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Do Polo Po" w reklamach sklepów Polomarket

Agencja reklamowa Just przygotowała nową strategię komunikacyjną, której efektem jest nowa kampania pod hasłem „Do Polo Po”.

Ważnym elementem strategii są produkty private brand Polomarketu, jak Rzeźnik Szymon, Mleczna Polana czy Zaczarowany Ogród.

– Kluczowymi celami biznesowymi, jakie stawiamy przed nową platformą komunikacyjną jest dalsza lojalizacja własnej bazy klientów, jak i pozyskanie nowych, z konkurencyjnych sieci, a także w obu przypadkach zwiększenie ich zaangażowania i tym samym koszyka zakupowego. Na poziomie wizerunkowym wyzwaniem jest wzmocnienie pozycji marki poprzez emocjonalne zbliżenie do osób robiących codzienne zakupy oraz promowanie produktów naszych marek – wskazuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarket.

Nową platformę kreatywną otwiera hasło "Do Polo Po" które w warstwie audio przyjęło formę bardzo charakterystycznego jingla opartego na światowym hicie „Mahna Mahna” (muzyka i słowa: Piero Umilliani).

Tematem spotów są oferty handlowe komunikowane w cyklach tygodniowych oraz jednodniowych ofert. Kreacja za każdym razem w formie zabawnego dialogu lub monologu przekonuje potencjalnych klientów, iż warto wybrać się "Do Polo Po".

Nowa platforma realizowana jest poprzez intensywną kampanię 360 we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, wideo, digital, outdorze, digital display, SoMe i gazetkach.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Just.

Dołącz do dyskusji: "Do Polo Po" w reklamach sklepów Polomarket

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wit
Jako pewnie adresat takiej reklamy odczuwam zazenowanie, że ostatnio tak natarczywiie martetinguje się wetor mierzania do sklepu. Już nie reklamuje się fajnego toraru czy ceny niższej niż u konkurencji. Tylko "idź tam, paszoł".
odpowiedź
User
polonistka
Jechałam znad morza i rozwaliły mnie ich reklamy w radiu pozytywnie, bo kojarzyli mi się wczesniej mocno prowincjonalnie
odpowiedź
User
Ogar
Radiówki to jest jakieś mistrzostwo świata :D
odpowiedź