"Do Polo Po" w reklamach sklepów Polomarket
Agencja reklamowa Just przygotowała nową strategię komunikacyjną, której efektem jest nowa kampania pod hasłem „Do Polo Po”.
Ważnym elementem strategii są produkty private brand Polomarketu, jak Rzeźnik Szymon, Mleczna Polana czy Zaczarowany Ogród.
– Kluczowymi celami biznesowymi, jakie stawiamy przed nową platformą komunikacyjną jest dalsza lojalizacja własnej bazy klientów, jak i pozyskanie nowych, z konkurencyjnych sieci, a także w obu przypadkach zwiększenie ich zaangażowania i tym samym koszyka zakupowego. Na poziomie wizerunkowym wyzwaniem jest wzmocnienie pozycji marki poprzez emocjonalne zbliżenie do osób robiących codzienne zakupy oraz promowanie produktów naszych marek – wskazuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarket.
Nową platformę kreatywną otwiera hasło "Do Polo Po" które w warstwie audio przyjęło formę bardzo charakterystycznego jingla opartego na światowym hicie „Mahna Mahna” (muzyka i słowa: Piero Umilliani).
Tematem spotów są oferty handlowe komunikowane w cyklach tygodniowych oraz jednodniowych ofert. Kreacja za każdym razem w formie zabawnego dialogu lub monologu przekonuje potencjalnych klientów, iż warto wybrać się "Do Polo Po".
Nowa platforma realizowana jest poprzez intensywną kampanię 360 we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, wideo, digital, outdorze, digital display, SoMe i gazetkach.
Za kreację odpowiada agencja reklamowa Just.
Dołącz do dyskusji: "Do Polo Po" w reklamach sklepów Polomarket