Policzkowanie i alkohol na kreatywność pracowników agencji w parodii od Leo Burnett (wideo)
Agencja Leo Burnett przygotowała parodię reklam produktów farmaceutycznych, w której promowane jest picie alkoholu i policzkowanie jako sposób na pobudzanie kreatywności u pracowników branży reklamowej.
Spot Leo Burnett podkreśla, że aby zwiększyć kreatywność i zainspirować pracowników agencji reklamowej, trzeba ich wyciągnąć ze strefy komfortu, do czego służyć może nie przysłowiowe, ale dosłowne uderzenie w twarz, które najlepiej poprzedzić uderzeniem alkoholu do głowy.
Reklama pokazuje, jak konkretnie wygląda takie rozwiązanie opracowane przez agencję i że zostało ono przetestowane na ostatnim festiwalu Cannes Lions, a w przyszłym roku będzie dostępne dla wszystkich zainteresowanych firm. Spot podaje, o ile konkretnie dzięki temu sposobowi wzrosła efektywność i wyrabianie się w terminach przez pracowników oraz liczba nagród otrzymanych przez agencję, a do tego jak zmalał wskaźnik jęczenia przez zatrudnionych.
Klip kończy się formułką w stylu znanym z reklam produktów farmaceutycznych: „Nikt nie został zraniony ani obrażony podczas realizacji wideo. Uczestnicy byli chętni, a nawet podekscytowani udziałem w klipie. Leo Burnett w żaden sposób nie zachęca do przemocy wobec ludzi z branży reklamowej ani żadnych innych”.
Spot został przygotowany przez oddział Leo Burnett w Toronto.
Dołącz do dyskusji: Policzkowanie i alkohol na kreatywność pracowników agencji w parodii od Leo Burnett (wideo)