SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Point of View doradza Kamilowi Durczokowi w komunikacji kryzysowej

Agencja Point of View od zeszłego weekendu pracuje dla redaktora naczelnego „Faktów” Kamila Durczoka, doradzając mu w zakresie komunikacji z mediami w związku z kryzysem wizerunkowym dziennikarza po publikacjach tygodnika „Wprost”.

Kamil Durczok, fot. TVN Kamil Durczok, fot. TVN

- Marianna Dufek-Durczok zgłosiła się do nas w zeszłą sobotę, kiedy wiadomo już było, że „Wprost” opublikuje kolejny artykuł o Kamilu Durczoku. To głównie z nią obecnie się kontaktujemy, z uwagi na fakt że Kamil Durczok nadal przebywa w szpitalu - informuje portal Wirtualnemedia.pl Monika Janowska-Mleczko, partner w Point of View.

Przypomnijmy, że w bieżącym numerze „Wprost” publikuje relację byłej reasercherki „Faktów” TVN, która twierdzi, że Durczok przez kilka lat ją mobbingował (więcej na ten temat). Tydzień wcześniej tygodnik opisał, że dziennikarz w połowie stycznia br. został znaleziony przez policję w mieszkaniu znajomej, w którym były materiały pornograficzne i być może narkotyki (więcej o tym).

Kamil Durczok półtora tygodnia temu na antenie TOK FM kategorycznie zaprzeczył, jakoby kiedykolwiek stosował mobbing. Publikację „Wprost” określił jako przykład „dziennikarstwa hybrydowego”, przyznał jednak, że jego styl zarządzania i życie prywatne mogły sprowadzić na niego zarzuty mobbingu (przeczytaj więcej o jego wyjaśnieniach). Z kolei Marianna Dufek-Durczok w zeszły piątek w oświadczeniu zamieszczonym na Facebooku napisała do redakcji „Wprost”: „Uważam, że to co robicie jest gorsze , niż to co zarzucacie. Pomyliliście rolę dziennikarzy z rolą psów gończych tropiących ofiarę. To nie jest rzetelne dziennikarstwo, to w ogóle nie jest dziennikarstwo” (przeczytaj więcej).

Point of View doradza Kamilowi Durczokowi przy komunikacji w obecnej sytuacji. Monika Janowska-Mleczko przyznaje, że wskutek publikacji „Wprost” podjętych przez inne media nastąpił duży kryzys wizerunkowy dziennikarza, który dodatkowo nasila się. Przy czym jej agencja specjalizuje się właśnie w takich przypadkach.

- Na razie, do zakończenia pracy przez komisję powołaną w TVN, Kamil Durczok nie będzie zabierał głosu w tej sprawie, również z uwagi na jego pobyt w szpitalu. Po tym jak wyniki pracy komisji zostaną ogłoszone, zapewne się do nich odniesie - informuje Janowska-Mleczko.

Jednocześnie menedżerka dementuje informację podaną na Twitterze przez Michała Majewskiego, szefa działu śledczego „Wprost”, że agencja Point of View pomagała w 2009 roku Tomaszowi Kammelowi przy poprawie wizerunku, po tym jak został zwolniony z Telewizji Polskiej (więcej na ten temat). - Nigdy nie współpracowałam z Tomaszem Kammelem - podkreśla.

Dołącz do dyskusji: Point of View doradza Kamilowi Durczokowi w komunikacji kryzysowej

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yogidługonogi
Durczok rozpoczął walkę o być lub nie być w mediach. Nawet jeśli uniknie sprawy karnej, poważnie zagraża mu stygmatyzacja. A to znaczy, że nie znajdzie etatu w żadnej korporacji głównego nurtu. No cóż, nie życzę mu powodzenia. Tak jak nie życzyłbym go żadnej gwieździe mediów mainstreamu. Nie ma tu kogo szanować.
0 0
odpowiedź
User
Pan Adam
Teraz to tylko TELEZAKUPY. Pojadę Stefanem "Siarą" Siarzewskim: Durczok is dead, bo sobie na to zasłużył!
0 0
odpowiedź
User
a kogo to obchodzi
Piszcie swoje rewelacje na cenzorskim, peerelowskim portalu. Dajcie mu zarabiać na cenzurze i waszej idiosynkrazji.
0 0
odpowiedź